PeppeR 21 PR Ügynökség
H-2092 Budakeszi, József Attila utca 137. | tel: (+36 23) 454-360 fax: (+36 23) 454-360
e-mail: info@peppepr.hu"...blog: PeppeR:sauce

híreink sajtószoba magunkról
<<ENGLISH
nyomtatás elküldés
keresés:

PeppeR blog

Pepper:Sauce
 
online PR szótár
szakirodalom
 
 
<< vissza
<< vissza a listához
Új termékekkel erősíti piaci pozícióit az EVM Rt.
2004.11.16. háztartási cikkek/EVM Rt. forrás: Pepper
Új fejezetet kezdett 2004-ben az EVM Rt., a hazai háztartás-vegyipari piac egyik meghatározó szereplője. A vállalat a piaci kihívásokra válaszolva lényegi átalakításokat hajtott végre stratégiájában és termékpalettáján. A cél az innovatív és költséghatékony működés mellett, modern és megújult termékcsaládok kialakítása és piacra dobása volt.
  A vállalat jogelődjét 1941-ben alapították, Magyar Vegyiművek néven. Számos változás, szolgáltatásbővülés után a '80-as években a cég a 100 legnagyobb magyar vállalat egyike lett, éves árukibocsátása meghaladta a 90 ezer tonnát. 1992-ben a vállalat részvénytársasággá alakult át, majd 1993-ban megtörtént a cég privatizációja. 1999-ben az EVM Rt. megvásárolta a Caola, WU2, Bip és Komfort márkákat, ez adott lehetőséget a korábbi termékpaletta új termékekkel való bővítésére. A kezdetektől a vállalat tulajdonában álló Ultra termékcsalád több évtizede jelen van a magyar háztartásokban, s joggal mondható tradicionális magyar márkának. Az EVM Rt. vezetősége felismerte, hogy az eredményes és sikeres piaci jelenléthez elengedhetetlen a stratégiaváltás. Az új stratégia alapja a folyamatos fejlesztés, a versenyképes kereskedelmi és kereskedői rendszer létrehozása, az egyre erősebb verseny és az eredményelvárások közötti egyensúly kialakítása, a termékek megfelelő pozícionálása, újrapozícionálása, a következetes márkaépítés, és nem utolsó sorban, a költséghatékonyság. "Meggyőződésünk, hogy pusztán a régről ismert márkanév nem elég ahhoz, hogy helyt álljunk a piaci versenyben. Az új és megújult termékek versenyképes tulajdonságai miatt azonban bátran nézünk szembe versenytársainkkal."-tudtuk meg Bittera Tamástól, az EVM Rt. vezérigazgatójától. Az ez évben megújult Caola termékcsalád, valamint a Bip mosószer család piacra dobása a megújulási folyamat állomásait jelzik. A márkák sikeres megújulását és mai erejét bizonyítja, hogy az EVM Rt. három márkája, a Caola, a Bip és az Ultra is elnyerte a Superbrand* minősítést. Az új designú csomagolás és a K&F részlegnek köszönhetően megújult beltartalom, egyben átalakult portfoliót is jelent. A már meglévő termékcsaládok új tagokkal bővültek, sőt az EVM Rt. az érzékeny bőrűeknek is kínál termékeket. A Caola Hypoallergén termékek az érzékeny bőrűek számára kialakított, bőrgyógyászatilag ellenőrzött készítmények, amelyek a mindennapi testápolás nagyobb kényelmét szolgálják az Asztmás és Allergiás Betegek Országos Szövetségének (ABOSZ) ajánlásával. Szintén az ABOSZ közreműködésével került kifejlesztésre a Bip Hypoallergén mosogatószer és öblítőkoncentrátum is. A szervezet ajánlása és a SZOTE dermatológiai tesztjei is igazolják, hogy az érzékeny bőrűek számára kialakított és színezékmentes termékkel minimalizált az irritáció lehetősége, tehát a lehető legkisebb a bőrre gyakorolt ún. szenzibilizáló hatás. Szabó Csaba termelési igazgató felelős az új struktúrában a hatékonyabb, jobb minőségű, versenyképes termékek előállításáért. "Elkezdtük egy, a termelő üzemeket gyökeresen érintő fejlesztési projekt végrehajtását, melyek keretében a megváltozott termékstruktúrához igazítva átszervezzük a termelést, a raktározást, racionalizáljuk az energiarendszert és az anyagmozgatást. Ezek során kiemelten szem előtt tartjuk a környezetvédelem szempontjait"-hangsúlyozta a termelési igazgató. Az új stratégiában és az EVM Rt. sikerességében kiemelt szerepe van a minőségi szemléletnek, amely magas színvonalú és hatékony munkát követel, s a folyamatos fejlesztésen és megújuláson alapul. További információk: EVM Rt. PeppeR 21 PR Ügynökség Szak Zsuzsannamarketing manager Varga Cecíliaaccount assistant Tel.: (1) 253-1525 Tel.: 326-5313 Fax: 326-6099 E-mail: marketing@evmrt.hu E-mail: c.varga@pepperpr.hu www.evmrt.hu
 






<< vissza a listához
min. képernyőfelbontás: 800x600 pixel    •    webdesign © epiteszforum.hu 2004