Harmincadik születésnapját ünnepli a világ legrégebbi, független PR ügynökségekből álló szervezete |
2006.11.23. |
/ |
forrás: Pinnacle |
|
|
A Pinnacle Worldwide új elnöke, Hannemie Stitz folytatni kívánja a szervezet globális terjeszkedését
A Pinnacle Worldwide november végén ünnepli 30. születésnapját. Az amerikai kontinensen, Európában és az ázsiai - csendes-óceáni térségben jelen lévő hálózathoz tartozó független PR-cégek Londonban tartott ünnepi közgyűlésén 34 tagügynökség 60 tulajdonosa és felsővezetője vett részt. |
|
|
A hálózati együttműködés eddigi történetére való visszatekintés mellett a közgyűlés résztvevői a Pinnacle első olyan elnökét köszönthették, aki nem egy észak-amerikai céget képvisel: a 20. elnök, Hannemie Stitz, a frankfurti székhelyű Public Relations Partners vezetője. Megválasztása egyben annak a munkának is az elismerése, amit a Public Relations Partners, a legrégebb óta tag európai ügynökség vezetőjeként Stitz tett, különösen a Pinnacle kelet- és közép-európai bővítése és erősítése érdekében. Ő maga beiktatásakor úgy nyilatkozott, hogy megválasztása egyben a Pinnacle tudatos globális terjeszkedésének jele is. A Pinnacle a világ legrégebbi, és egyben a második legnagyobb, független PR-ügynökségekből álló szervezete - mondta Stitz. Pusztán az elmúlt öt évben tagjaink összesen 138 közös ügyfelet gondoztak, és 174 konkrét megbízást irányítottak át sikerrel a megfelelő országban működő tagügynökségünkhöz. A jövőről szólva Stitz kiemelte az egységes globális szemlélet fontosságát; továbbá azt, hogy a Pinnacle minden tekintetben kész a változó világ kihívásaihoz alkalmazkodni. Kétéves elnöksége alatt az egyes régiók sajátos igényeire való koncentrálást kívánja tudatosítani, illetve elő kívánja segíteni a szervezetnek a BRIC-országokban (Brazília, Oroszország, India és Kína) történő hídfőépítését. Lévén az egyik vezető PR-tanácsadói hálózat, ezekben az országokban is a legmegfelelőbb partnert kívánjuk biztosítani ügyfeleinknek. Az új tagokkal történő bővítésen túl rövid távon céljaink közé tartozik még az új, nemzetközi lehetőségek feltárása, partnereink szakmai ismereteinek bővítése, illetve a speciális igények kielégítésére szolgáló szaktudás biztosítása. A Pinnacle Worldwide magyarországi partnere, a PeppeR 21 PR Ügynökség, 1996-ban nyert felvételt a szervezetbe. Az európai ügynökségek munkájának elismerését is látjuk ebben, hogy Hannemie lett két évre a szervezet elnöke. - mondta Sarlós Gábor, a PeppeR 21 PR Ügynökség vezetője. Az, hogy mindannyian részesei vagyunk a nemzetközi vérkeringésnek, nem kis részben az ő érdeme. A PeppeR jelenleg például a román, az ukrán, az angol és az osztrák társügynökséggel dolgozik közös megbízásokon, az elmúlt 10 évben pedig jónéhány pán-európai kampányban vettünk részt. Az elmúlt 30 évre visszatekintve a leköszönő elnök, Ronald Hanser úgy fogalmazott, hogy a Pinnacle története igazi sikersztori - ráadásul egy olyan szervezeté, mely szüntelenül változik, bővül és növekszik. Annak köszönhetően, hogy a világon mindenhol kiváló PR-tanácsadó cégeket fogadtunk a tagjaink közé, jelentős nemzetközi versenyképességre tettünk szert, és garantáltan kiváló minőségű, a helyi piac sajátosságait részleteiben ismerő és odaadó tanácsadói munkát tudunk ügyfeleinknek nyújtani, bármely tagunkhoz forduljanak is. Az 1976-ban az USA-ban bejegyzett Pinnacle Group, Inc. szervezetet kezdetben 6 amerikai ügynökség alkotta, melyek összesített éves árbevétele 4 millió dollár volt. Ma a szervezethez 29 ország 57 irodája tartozik (Észak-Amerika 27, Európa 19, Ázsia / csendes-óceáni térség 6, Latin-Amerika 5 iroda). A tagok összesített árbevétele a tavalyi évben 175 millió dollár (mintegy 37 milliárd forint) volt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|