Az OBI bizakodással telve várja a tavaszi-nyári időszak beköszöntét. Ezt a februárban indult Fészekrakó program generálta lakáspiaci fellendülés és a szezonális tavaszi építkezési- és lakás-felújítási hullám alapozhatja meg. "A miniszterelnök úr 'lakásból otthon, párokból család' szlogennel hirdette meg a kormányzati támogatásból induló Fészekrakó programot. Az OBI szlogenje szinte teljesen megegyezik a kormányzati célokkal, ezért könnyen azonosulunk az otthonteremtés elősegítését célzó törekvésekkel."-reagált a lakás- és építéspiaci tendenciákra Reiter László, az OBI magyarországi vezetője. "Az a fiatal, harminc év alatti korosztály, amely az előzetes számítások szerint nagy arányban él majd a kedvezmény adta lakásvásárlási lehetőséggel előnyben részesíti azt, ha önmaguk, saját fantáziájukat követve, kisebb költséggel is nekiláthatnak első lakásuk otthonossá varázsolásához. Az OBI áruházak szabat kezet adnak a tervezésre és a megvalósításra. Ennek érdekében vezettük be új áruházainkban azt a vevőtájékoztatási rendszert, amelynek legfőbb előnye, hogy segíti az árucikkek közötti eligazodást és megkönnyíti az önkiszolgálást." "Komoly lehetőségek rejlenek a panel-felújítási programban is, hiszen az OBI célja az otthonfejlesztés, amely a lakások és a lakókörnyezet szebbé-otthonosabbá tételét helyezi a központba."-fejezte ki bizakodását az OBI vezetője. "Fellendülésre számítunk többek között az OBI trend árucsoportjának számító csempék és padlólapok piacán, amelyből már most évente több mint 3 millió négyzetmétert adunk el. Piacvezető pozíciónk lehetővé tette, hogy az idén már 5-20% között csökkentettük ennek, a nálunk eddig is kedvező áron kapható termékkörnek az árát. Az építőanyagok területén a zsákos építőanyagok, az előkevert anyagok iránt várható fokozott kereslet"-tájékoztatott Bognár Péter, az OBI beszerzésvezetője. A Fészekrakó program indulása tavasz elejére tehető, de a januárban beköszöntő igazi téli időjárás még a speciális téli árucikkek iránti keresletet is nagymértékben növelte. "Így voltak olyan időszakok, amikor egy-egy kiadós havazás után például hólapátból csak utánrendelessél tudták kielégíteni a vásárlói igényeket"-mondta Bognár. "A hóláncok iránti kereslet folyamatosan nőtt, tél elején elsősorban a külföldre indulók, de az utóbbi hetek hazai időjárásának köszönhetően már a belföldi autósok körében is fokozott az érdeklődés a termék iránt." A tavaszvárást bizonyítandó jövő héten jelenik meg az OBI 48 oldalas tavaszi katalógusa, amely több száz terméket kínál az építkezőknek, lakásfelújítóknak és a kertészkedőknek. További információk: OBI Magyarország, Illés Gyöngyi PR- és marketingvezető, Tel.: 455-5117 Fax: 216-9093, E-mail: gyoengyi.illes@obi.hu PeppeR 21 PR Ügynökség, Gerőcs Vendel account manager, Tel.: 326-5313, Fax: 326-6099, E-mail: v.gerocs@pepperpr.hu
|