PeppeR 21 PR Ügynökség
H-2092 Budakeszi, József Attila utca 137. | tel: (+36 23) 454-360 fax: (+36 23) 454-360
e-mail: info@peppepr.hu"...blog: PeppeR:sauce

híreink sajtószoba magunkról
<<ENGLISH
nyomtatás elküldés
keresés:

PeppeR blog

Pepper:Sauce
 
online PR szótár
szakirodalom
 
 
<< vissza
<< vissza a listához
Egyre több hypoallergén terméket kínál az EVM Rt.
2004.12.13. háztartási cikkek/EVM Rt. forrás: Pepper
Az EVM Rt. hypoallergén termékekkel bővítette termékpalettáját, melyek régóta meglévő igényt elégítenek ki. A hypoallergén termékek megjelenése annak a stratégiának szerves része, melyet 2004-ben indított a vállalat azzal a céllal, hogy megtartsa eddigi hűséges vásárlóit, illetve újabb vevőket nyerjen meg termékeivel.
  Az EVM Rt. 2004-es új üzleti stratégiája során a már népszerű termékek kül-és beltartalmi változásai mellett a legfontosabb újdonság a hypoallergén* készítmények megjelenése a Caola termékcsaládon belül is. Régóta meglévő igényt elégít ki ezzel az EVM Rt., hiszen tudjuk, hogy hazánkban is-elsősorban a negatív környezeti hatások miatt-egyre növekszik az allergiás betegek száma. Magyarországon jelenleg több mint két millióra becsülik az allergiában szenvedők számát, akik igénylik a kímélő összetételű készítményeket, amelyek segítenek meggátolni állapotuk továbbromlását. Az új hypoallergén termékek fejlesztésébe az EVM Rt. bevonta az Asztmás és Allergiás Betegek Országos Szövetségét (ABOSZ). Az együttműködés lényege, hogy az ABOSZ megosztja az EVM Rt-vel az érintett betegektől beérkező tapasztalatokat, a használatra vonatkozó esetleges nehézségeket, illetve felhívja a figyelmet azokra az összetevőkre, tulajdonságokra, amelyeket leginkább kerülendők. "Ez az együttműködés már az első termékek létrehozásánál is mintaértékű volt, a gyártó döntéseiben érzékenyen reagált a betegek igényeire, s a konkrét visszajelzések alapján végezte a termékek fejlesztését."-hangsúlyozta Pós Péter az ABOSZ elnöke. "A problémák nem csupán a már allergiával élőket terhelik"-emelte ki Pós Péter. "Ritkán említett probléma, hogy az emberi szervezetet az utóbbi évtizedekben külsőleg és belsőleg is sok tízezer olyan hatásnak tesszük ki, amelyek többsége genetikai állományunk számára ismeretlen, mesterséges anyagtól ered. Az ilyen kihívásokhoz az emberi szervezet pedig még négy generáció alatt sem tud alkalmazkodni, sőt ezeknek a hatásoknak a következményeként ma már az sem ritka, hogy idős emberek is allergiássá válnak." Éppen ezért az ABOSZ elnöke szerint fontos lenne, hogy ne csak az érzékeny, allergiás betegek, hanem mindenki főként a bőrbarát, hypoallergén készítményeket használja. Az EVM Rt. továbbra is fontosnak tartja a hypoallergén termékválaszték bővítését, s e téren is folytatja fejlesztőmunkáját. Az EVM Rt. kutatói ezért kifejlesztették a hypoallergén termékek sorát (Bip mosogatószer, öblítő koncentrátum, Caola folyékony szappan, tusfürdő, testápoló). A Szegedi Tudományegyetem Bőrgyógyászati és Allergológiai Klinikáján végzett dermatológiai tesztek alátámasztják, hogy a termékek sem irritációt, sem allergiát nem okozhatnak. A csomagoláson pedig a vásárlók tájékoztatására az egyedi "ABOSZ ajánlásával" pecsét jelzi, hogy megbízható termékről van szó. További információk: EVM Rt. Szak Zsuzsanna, marketing manager Tel.: (1) 253-1525 Fax: 326-6099 E-mail: marketing@evmrt.hu www.evm.hu Pepper 21 PR Ügynökség Varga Cecília www.pepperpr.hu
 
<< vissza a listához
min. képernyőfelbontás: 800x600 pixel    •    webdesign © epiteszforum.hu 2004