2003.09.09.
|
Az UNICEF-ért csörög a Matáv Adományvonal |
|
|
Szeptemberben és októberben az UNICEF tetanusz elleni kampányának sikerét mozdítja elő, aki a 1788-as Matáv Adományvonalat hívja. Három hívással megmenthető egy leendő anya és újszülöttjei élete, hiszen mindössze ennyibe kerül az a három oltásból álló védőoltás-sorozat, mely a gyakorlatilag 100%-ban halálos kimenetelű tetanusz-betegség ellen teljes védettséget biztosít. |
|
A Pepper kapcsolata az UNICEF-fel a nagy sikerű "Apró az Aprókért" kampányra nyúlik vissza. Szeptember 9-én ügynökségünk szervezésében került megrendezésre az UNICEF tetanusz elleni kampányának sajtótájékoztatója, melynek témája Magyarország csatlakozása volt az újszülöttkori- és anyasági tetanusz felszámolását célzó nemzetközi kampányhoz. A jónéhány cikk és program mellett szélesebb körű tájékoztatást segítik elő a plakátok, járműreklámok, illetve az Ozone által készített országszerte megjelenő 50 000 képeslap is.
|
|
|
forrás: PeppeR | szerző:
PeppeR |
|