2003.02.25.
|
INSEAD: A tudás Budapestre költözik |
|
|
Első alkalommal tart szemináriumot Közép-Európában a világ egyik legnagyobb és legelismertebb üzletemberképző elitiskolája, az INSEAD - tájékoztatták a média képviselőit a február 25-i sajtótájékoztatón az INSEAD képviselői. |
|
A június 2-6-ig Budapesten sorra kerülő "Business-to-Business" (B2B) marketing szeminárium a szakterület nemzetközileg legkorszerűbb módszereire építve oktatja majd Magyarország és a régió szakembereit. A sajtótájékoztatót Helen Henderson, regionális igazgató és Sárváry Miklós, az INSEAD egyetemi oktatója tartotta, akik röviden bemutatták az oktatóbázis egyediségét és módszereit. Az iskola hírnevét intellektuális újításai, illetve a multikultúrába vetett gyakorlati hite alapozta meg. A szeminárium ahhoz nyújt korszerű tudást, hogy a régió cégeinek termék-, marketing- és cégvezetői ebben a kiélezett helyzetben legyenek képesek helytállni. Az 1 hetes kurzus idejének mintegy harmadában előadások hangzanak el, másik harmadában esettanulmányok kerülnek bemutatásra. Az egész program keretét pedig egy a világon egyedülálló piac-szimulációs program jelenti. Az INSEAD olyan tapasztalt felsővezetőknek kínálja angol nyelvű, budapesti programját, akik meglevő marketinges vezetői ismereteiket és készségeiket kívánják bővíteni. Az esemény bejelentése sajtótájékoztató keretében történt, melynek megszervezését és lebonyolítását ügynökségünk végezte.
|
|
|
forrás: PeppeR | szerző:
PeppeR |
|