|
A szponzorálás vagy egy celeb támogatás sikerét mindig az adja, ha a híres ember hitelességét sértetlenül lehet a márka építésének szolgálatába állítani. Az imázs transzfer attól működik, ha egyik fél sem kényszerül méltatlan, az eddigi munkáját idézőjelbe tevő lépésre, csak akkor sokszorozza meg egy adott cég vagy termék értékét, ismertségét, elfogadottságát.
És bár jó 20 éve tudjuk, hogy van az a pénz, amiért korpás az ember haja, nemzetközileg pedig Keanu Reeves a Corn Flakes, Demi Moore a Diet Coke, Elijah Wood pedig a Pizza Hut híve, mégis nemcsak meglepett, hanem kifejezetten melléfogásnak tartottam, ahogy az ING Biztosító minapi névváltását és NN-re történő (vissza)keresztelését Ewan McGregor a reklámban beharangozta.....
|
|
forrás: PeppeRsauce | szerző:
PeppeRsauce |
|