|
Szívemből szólt Robert Knott és Brent McGoldrick, amikor a hírnévvel szemben a bizalom szintjét állították az üzleti kommunikáció legfontosabb mércéjévé. Állításuk szerint az adott cég iránti fokozott bizalom sokkal inkább valószínűsíti, hogy avval az céggel valamilyen kapcsolatba lépünk, mint önmagában a cég hírnevének a foka. Bármennyire jóhírűnek is tartjuk a céget, számos ok lehet, ami miatt távol tartjuk magunkat attól, hogy az adott gyártó termékét vegyük le a polcról, vagy hogy oda menjünk dolgozni.
A dolog arról is szól, hogy miközben a vállalati PR-rel foglalkozó szakemberek hada tekinti elsődlegesnek a szervezet hírnevének menedzselését, mindez fabatkát sem ér a bizalmat teremtő és rendre megújító lépések nélkül. ...... |
|
forrás: PeppeRsauce | szerző:
PeppeRsauce |
|