|
Olvasom a PR szakma két vezető médiája, a PR News és a PR Newswire előrejelzését 2015-re és nem értem. Az idei évre várható PR trendek között a 2 listán rendre a technológiai változásokra és a folyamatosan változó fogyasztói szokásokra rezonáló figyelmeztetések sorakoznak: videó tartalom nélkül már mit sem ér a PR, most már aztán tényleg mobilban kell gondolkodni, tartalom generálás az alapja a kommunikációs munkának, az azonnaliság az egyedüli elfogadható sebesség, és így tovább. Túl azon, hogy mintha tavaly is hasonlókat olvastam volna, leginkább az fáj, hogy egy szó sem esik arról, hogy miről is kellene kommunikálni. A megkérdezett szakértők mintha tudomást sem vennének arról, hogy a PR-nak lényegesen komolyabb ambíciói voltak, mintsem hogy cégek digitális marketing tevékenységének legyen a végrehajtója....... |
|
forrás: PeppeRsauce | szerző:
PeppeRsauce |
|