|
Az O'Dwyer’s listája szerint a 25 legnagyobb amerikai PR ügynökség közül 15 zárta kétszámjegyű növekedéssel a tavalyi évet. Az irigylésre méltó eredmények mögött - a vezetők nyilatkozatai alapján - jócskán eltérő okok húzódnak meg. Az Edelman elnöke a digitális kommunikáció térnyerését nevezte a fő húzóerőnek, a W20 vezérigazgatója a tehetséges munkatársak tudatos kiválasztásának és helyzetbe hozásának tulajdonította a 30%-os növekedést. Az MWW csoport elnöke a sikeres ügyfél akvizíciót és az ügynökség arculatának "ráncfelvarrását" tekinti az elsődleges tényezőnek, a Finn elsősorban a felvásárlások révén növekedett, míg a Gibbs and Soell a PR ügynökségi modell kibővítésével és egy üzleti kommunikációs modell adaptálásával ért el sikert. A sort tovább lehet olvasni és ebből rendre az derül ki: szinte minden ügynökség másképp oldotta meg a tavalyi üzleti év legfontosabb feladványát, a növekedést. Miközben sok szempontból nem összemérhető az amerikai és a magyar PR ügynökségek helyzete, a tanulságok mégis általános érvényűek és messze túlterjednek a PR vagy a kommunikációs ipar határain....... |
|
forrás: PeppeRsauce | szerző:
PeppeRsauce |
|