|
Egy-egy felvételi interjú kapcsán eszembe jut, itt valójában márkák csatája zajlik. Az egyik oldalon áll a cég, amelyik jó munkahelyként, megbízható partnerként, karrier lehetőséget kínáló vállalatként igyekszik magát eladni. Felelős munkaadóként meg szeretné mutatni, hogy törődik dolgozóival, és ezért érdemes őt választani, hozzájönni dolgozni. A munkáltatói márkaépítés, a "HR branding" lényege éppen abban mutatkozik be, hogy a szűken vett “csomagon” túl mit sugall és kínál a cég ismertségben, szakmai rangban és kötődésben, ezzel a képpel érkezik az interjúra a jelölt és ehhez képest értékeli az ott hallottakat. A másik oldalon áll a munkavállaló, aki saját magát igyekszik eladni. Az ő keretezése a "personal branding"..... |
|
forrás: PeppeRsauce | szerző:
PeppeRsauce |
|