2004.05.28.
|
Millward Brown - Európai fiatalok a márkák világában |
|
|
A Millward Brown piackutató vállalat április 28-án az A38-as állóhajón mutatta be a sajtó és a szakmai közönség részére "Európai fiatalok a márkák világában" című kutatását. A kvalitatív felmérés Európa 10 országában, köztük Magyarországon vizsgálta meg a 18 és 25 év közötti fiatalok életszemléletét.
|
|
A Millward Brown eredményei azt mutatják, hogy az egyetemista korosztály roppant materialista szemmel nézi a világot és a benne élő embereket. A társadalmi rendszerben fontos eligazító táblául szolgálnak számukra a márkák. A fogyasztás központi szerepet játszik az életükben, és vágyaik valamint félelmeik is az anyagi dolgok megszerzése körül forognak. Az előadásokat a Millward Brown szakemberei, Detki Szilvia vezető kvalitatív kutató, Feitel Balázs kutatási igazgató és Kobelrausch György ügyvezető igazgató, valamint Tari Annamária klinikai szakpszichológus tartották. A Millward Brown a PeppeR-t kérte föl a sajtó és a szakmai esemény megszervezésére egyaránt. Mindkét közönség körében nagy érdeklődésre tartott számot az esemény. A PeppeR rendhagyó formában hívta meg a vendégeket az eseményre: az újságírókhoz a magazinformában elkészített sajtóanyag borítóját küldtük el meghívóként, míg a szakmai meghívottak megkapták a "Kulcsot a fiatalsághoz", amelyhez meghívó kártyát csatoltunk. Ráadásul a kulccsal két szerencsés vendég egy MINI Coopert is magával vihetett egy hétvégére. A MINI-t nem véletlenül választottuk nyereményként, hiszen szerepelt a Millward Brown által összeállított TOP 25 európai fiatalos márka között. A rendezvény sikeréről a számok magukért beszélnek, hiszen az előadásokat több mint 30 újságíró és több mint 80 szakmai résztvevő hallgatta meg. A sajtótájékoztató eredményeként 4 rádióban készült interjú és 1 héttel a rendezvény után mintegy húsz médiamegjelenés vitte hírét a Millward Brown kutatásának.
|
|
|
forrás: PeppeR | szerző:
PeppeR |
|