PeppeR 21 PR Ügynökség
H-2092 Budakeszi, József Attila utca 137. | tel: (+36 23) 454-360 fax: (+36 23) 454-360
e-mail: info@peppepr.hu"...blog: PeppeR:sauce

híreink sajtószoba magunkról
<<ENGLISH
nyomtatás elküldés
keresés:

PeppeR blog

Pepper:Sauce
 
online PR szótár
szakirodalom
 
 
<< vissza
<< vissza a listához
2010.12.01. Karácsonyi egyenesbe fordul az OBI
  Karácsonyi díszbe öltöztek az OBI áruházak. Ezt nemcsak az adventhez, a karácsonyhoz és az ünnepkör egészéhez tartozó gömbök, díszek és gyertyák jelzik, hanem az áruházak teljes berendezése, a karácsonyi hangulat, a hasznos ötletek és tippek sokasága is. Jónéhány áruházban a vállalkozó kedvű vásárlók akár saját maguk is elkészíthetik az adventi koszorút, a karácsonyi kopogtatót és az asztaldíszeket, illetve kérés esetén az OBI munkatársai el is készítik az adventi időszak díszeit.
 
 
 

Az elmúlt néhány hét több újdonságot hozott az OBI kommunikációja területén is. Megújult a társaság honlapja (www.obi.hu), amelyet nem titkoltan az otthon fejlesztésének és szépítésének kiindulópontjául szánnak. A kialakítás során két, látszólag ellentétes vásárlói igényt igyekezett kielégíteni az OBI. A magyarul, angolul és németül elérhető honlap egyrészt elősegíti a termékek és a szolgáltatások közötti lehető leggyorsabb eligazodást, másrészt konkrét tippekkel, tanácsokkal, az egyes munkák részletes leírásával segíti a gondolkodást. A megújult honlap 15 vásárlási útmutatót és 10 projekt útmutatót sorakoztat fel. Ezek alapján minden érdeklődő már a tervezés stádiumában pontosan fel tudja mérni, milyen anyagokra és mennyi időre van szükség például a laminált padló lerakásához, a tetőszigetelés felújításához, egy mosdó felszereléséhez, vagy éppen egy kerti út kialakításához, az anyag és eszközigény összeállítását pedig részletes bevásárló lista segíti.

Útjára indult az OBI havi rendszerességű e-hírlevele, a Hírcsokor is. A hírcsokor elsősorban a helyi kezdeményezésekről, akciókról, ügyekről tájékoztatja a média képviselőit. A hírcsokor első számában például a 25 áruházban zajló karácsonyi előkészületekről, különleges akciókról, a CSR körébe tartozó jótékonysági kezdeményezésekről és különböző dolgozói képzésekről esett szó. A remények szerint a hírcsokor révén még szorosabbra fonható az OBI áruház és a környékén élők, az ott vásárlók viszonya.

Végül pedig az OBI immár harmadik alkalommal elnyerte a Superbrands díjat. Az, hogy 2006 és 2008 után a zsűri ismét kiemelkedő márkának nyilvánította az OBI-t, jelzi, hogy a vásárlói lojalitás erősítéséért, a termék kihelyezési koncepció megújításáért és a minden partnerrel kialakított korrekt viszonyért folytatott munka meghozta gyümölcsét. Ügynökségünk végzi az OBI PR és CSR kommunikációs tevékenységét.

 
  forrás: PeppeR | szerző: PeppeR  
<< vissza a listához
min. képernyőfelbontás: 800x600 pixel    •    webdesign © epiteszforum.hu 2004