2010.12.01.
|
Karácsonyi egyenesbe fordul az OBI |
|
|
Karácsonyi díszbe öltöztek az OBI áruházak. Ezt nemcsak az adventhez, a karácsonyhoz és az ünnepkör egészéhez tartozó gömbök, díszek és gyertyák jelzik, hanem az áruházak teljes berendezése, a karácsonyi hangulat, a hasznos ötletek és tippek sokasága is. Jónéhány áruházban a vállalkozó kedvű vásárlók akár saját maguk is elkészíthetik az adventi koszorút, a karácsonyi kopogtatót és az asztaldíszeket, illetve kérés esetén az OBI munkatársai el is készítik az adventi időszak díszeit. |
|
Az elmúlt néhány hét több újdonságot hozott az OBI kommunikációja területén is. Megújult a társaság honlapja (www.obi.hu), amelyet nem titkoltan az otthon fejlesztésének és szépítésének kiindulópontjául szánnak. A kialakítás során két, látszólag ellentétes vásárlói igényt igyekezett kielégíteni az OBI. A magyarul, angolul és németül elérhető honlap egyrészt elősegíti a termékek és a szolgáltatások közötti lehető leggyorsabb eligazodást, másrészt konkrét tippekkel, tanácsokkal, az egyes munkák részletes leírásával segíti a gondolkodást. A megújult honlap 15 vásárlási útmutatót és 10 projekt útmutatót sorakoztat fel. Ezek alapján minden érdeklődő már a tervezés stádiumában pontosan fel tudja mérni, milyen anyagokra és mennyi időre van szükség például a laminált padló lerakásához, a tetőszigetelés felújításához, egy mosdó felszereléséhez, vagy éppen egy kerti út kialakításához, az anyag és eszközigény összeállítását pedig részletes bevásárló lista segíti.
Útjára indult az OBI havi rendszerességű e-hírlevele, a Hírcsokor is. A hírcsokor elsősorban a helyi kezdeményezésekről, akciókról, ügyekről tájékoztatja a média képviselőit. A hírcsokor első számában például a 25 áruházban zajló karácsonyi előkészületekről, különleges akciókról, a CSR körébe tartozó jótékonysági kezdeményezésekről és különböző dolgozói képzésekről esett szó. A remények szerint a hírcsokor révén még szorosabbra fonható az OBI áruház és a környékén élők, az ott vásárlók viszonya.
Végül pedig az OBI immár harmadik alkalommal elnyerte a Superbrands díjat. Az, hogy 2006 és 2008 után a zsűri ismét kiemelkedő márkának nyilvánította az OBI-t, jelzi, hogy a vásárlói lojalitás erősítéséért, a termék kihelyezési koncepció megújításáért és a minden partnerrel kialakított korrekt viszonyért folytatott munka meghozta gyümölcsét. Ügynökségünk végzi az OBI PR és CSR kommunikációs tevékenységét.
|
|
|
forrás: PeppeR | szerző:
PeppeR |
|