2004.06.10.
|
Európai siker a Millward Brown YOUTH magazinja |
|
|
A Millward Brown április 28-án tartotta "Európai fiatalok a márkák világában" című rendezvényét, amely a piackutató vállalat 18 és 25 év közötti európai fiatalokat felmérő legújabb kvalitatív kutatását mutatta be. A cég a PeppeR 21 ügynökséget bízta meg a sajtótájékoztatót és szakmai rendezvényt is felölelő egynapos esemény megszervezésével.
|
|
Az ügynökség javaslatára a rendezvényre elkészült a "YOUTH - Kulcs a fiatalokhoz" című magazin, amelynek többrétű felhasználást szántak a szervezők. Az újságírók rendhagyó módon a magazin külső borítóját kapták meg meghívóként, amely felhívta a figyelmüket, hogy a belív a sajtótájékoztatón válik hozzáférhetővé. A belső oldalakat tematizáltan alakította ki a PeppeR 21, általános, életmód, technológia és reklámpszichológiai oldalakra tagolva a magazint. A YOUTH magazint a szakmai rendezvényen a meghívott marketinges szakembereknek is átadták. A Millward Brown többi európai cégéhez is eljutott a rendezvény és a magazin sikerének híre és Európa számos irodájából azonnal érdeklődés mutatkozott a kiadvány iránt. A YOUTH magazin adaptálásával és az angol nyelvű változat 6000 példányban történő elkészítésével, a Millward Brown ismét a PeppeR 21-et bízta meg.
|
|
|
forrás: PeppeR | szerző:
PeppeR |
|