2008.11.27.
|
PeppeR a digitális PR világában |
|
|
A PeppeR 21 PR ügynökség, valamint a 27&More Worldwide volt az egyik támogatója a Kreatív magazin november végén megrendezett szakmai konferenciájának. A konferencián előadóként részt vett Ruud Bijl, az ügynökséglánc elnöke. Előadásában a digitális PR társadalmi vonatkozásiról beszélt és azt nyomatékosította, hogy az új eszközök csak akkor érik el céljukat, ha az emberi kommunikációt támogatják. |
|
A rendezvényhez kapcsolódó kiadványban a hálózat dán, spanyol és holland tagügynökségei esettanulmányokon keresztül mutatták be, milyen kommunikációs célokat lehet a digitális PR révén elérni. A Rescu dán partner ügynökség a blogolás véleményformáló szerepét mutatta be, a Paniagua Consultores spanyol ügynökség a digitális PR sikeres példáját mutatta be egy zeneipari esettanulmányon keresztül, míg a Bijl PR holland ügynökség a rotterdami kutyatulajdonosok adófizetési morálját javító digitális PR kampányt mutatta be. A PeppeR 21 PR ügynökség a 27&More Worldwide egyik alapítója, Sarlós Gábor pedig a szervezet alelnöke. |
|
|
forrás: PeppeR | szerző:
PeppeR |
|