2006.02.07.
|
Tovább erősíti európai pozíciót az OBI |
|
|
Az európai pozícióik további erősítése mellett döntött az OBI – jelentette be Sergio Giroldi, a társaság vezérigazgatója. Az OBI pontosan egy éve, 2005. február végén nyitotta meg 500. áruházát a németországi Pockingban, a mostani bejelentés szerint pedig a vállalat 2010-ig újabb száz üzletet nyit Európa-szerte, s ezzel hatszázra növeli a kontinensen üzletei számát. |
|
A gyors terjeszkedéssel célja, hogy az OBI minden piacon vezető pozícióba kerüljön. Az OBI az idén 28 üzlet átadására készül, ezek közül a tervek szerint kilenc új üzlet Németországban várja majd a vevőket. Külföldön a társaság elsősorban Orosz-, Lengyel- és Olaszországban kíván erősíteni piaci helyzetén, de még 2006-ban megnyitják az első áruházakat Ukrajnában és Horvátországban is. Ami Magyarországot illeti, az OBI hosszú távon 25-26 áruházból álló hálózat létrehozását tervezi. Reiter László, az OBI Magyarország country managere szerint a jelenlegi 18 egységből álló lánc az idén akár három egységgel is bővülhet. Az otthonfejlesztéssel foglalkozó lánc 1970-ben, Hamburgban nyitotta első áruházát, a nemzetközi színtérre pedig 1993-ban, Olaszországban nyitott üzletével lépett. Magyarországon 1994-ben nyílt meg az első OBI áruház, a legutóbbi, 2005. szeptemberében megnyitott nagykanizsai áruházzal együtt pedig 18 üzlet működik hazánkban. Az OBI Magyarország PR kommunikációs ügynöksége a PeppeR. |
|
|
forrás: OBI | szerző:
OBI |
|