PeppeR 21 PR Ügynökség
H-2092 Budakeszi, József Attila utca 137. | tel: (+36 23) 454-360 fax: (+36 23) 454-360
e-mail: info@peppepr.hu"...blog: PeppeR:sauce

híreink sajtószoba magunkról
<<ENGLISH
nyomtatás elküldés
keresés:

PeppeR blog

Pepper:Sauce
 
online PR szótár
szakirodalom
 
 
<< vissza
<< vissza a listához
2005.10.28. Fiatal családok a 21. században
  A Millward Brown, a világ egyik vezető piackutató cége, idén is a PeppeR 21 Pr ügynökséget kérte fel legújabb kutatásának szakma rendezvény keretében történő prezentálására. A kutatás témája a 21. századi fiatal gyermekes és gyermek nélküli családok életmódja Európában és Latin-Amerikában Az eseményt ügynökségünk két részre bontva rendezte meg.
 
 
 

A nap első felében a média képviselőit invitáltuk egy fogadással egybekötött rövid prezentációra. Ezt követte a szakmai nap, melyen a Millward kutatói bemutatták a legújabb kutatásuk eredményeit. A két egymást követő esemény, a MOM Park mozi részében került megrendezésre. A mozi termek előtti tágas tér kiváló lehetőséget biztosított a szakma képviselőinek az ebéd elfogyasztása után egy könnyed beszélgetésre a többi résztvevővel. A prezentációt követő interaktív játék során a Millward Brown felajánlásával egy különleges wellness hétvégét sorsoltak ki a meghívott vendégek között.

 

Néhány érdekesség a kutatásból:

Idézet egy fiatal pártól "Úgy gondolom, hogy fel kellene adnom önmagam, ha gyereket vállalnék."

Néhány márkához társított képzetük: Sony: az elektronika Coca-Colája, Nokia: Egy márka mindenkinek, IKEA: A nyugati bútor márka

Szimbólumok, melyek mind a gyermek nélküliek, mind pedig a gyermekkel rendelkező fiatalok életét jellemzik: Mókuskerék, Lyukas zseb, perpetuum mobile.

 
  forrás: PeppeR | szerző: PeppeR  
<< vissza a listához
min. képernyőfelbontás: 800x600 pixel    •    webdesign © epiteszforum.hu 2004