A nap első felében a média képviselőit invitáltuk egy fogadással egybekötött rövid prezentációra. Ezt követte a szakmai nap, melyen a Millward kutatói bemutatták a legújabb kutatásuk eredményeit. A két egymást követő esemény, a MOM Park mozi részében került megrendezésre. A mozi termek előtti tágas tér kiváló lehetőséget biztosított a szakma képviselőinek az ebéd elfogyasztása után egy könnyed beszélgetésre a többi résztvevővel. A prezentációt követő interaktív játék során a Millward Brown felajánlásával egy különleges wellness hétvégét sorsoltak ki a meghívott vendégek között.
Néhány érdekesség a kutatásból:
Idézet egy fiatal pártól "Úgy gondolom, hogy fel kellene adnom önmagam, ha gyereket vállalnék."
Néhány márkához társított képzetük: Sony: az elektronika Coca-Colája, Nokia: Egy márka mindenkinek, IKEA: A nyugati bútor márka
Szimbólumok, melyek mind a gyermek nélküliek, mind pedig a gyermekkel rendelkező fiatalok életét jellemzik: Mókuskerék, Lyukas zseb, perpetuum mobile. |