2005.06.15.
|
Új áruházakat nyit, és megerősíti piacvezető helyét az OBI |
|
|
Az OBI Magyarország június 15-én tartotta a 2004/2005-ös gazdasági évet értékelő sajtótájékoztatóját. Reiter László, az áruházlánc magyarországi vezetője elmondta, hogy az OBI 2004-ben 10,7 millió vásárlót fogadott, akik közül 5,4 millióan vásárlóvá is váltak. |
|
Az áruházlánc árbevétele pedig az elmúlt gazdasági évben elérte a 38 milliárd forintot, ami 11CLASS=required CLASS=required %-os növekedést jelent a tavalyi árbevételhez képest. Az OBI jó eredményeit a lakáskultúra termékek, a gépek-szerszámok és a kertészet forgalmának növekedése okozta, amelyet a cég a piaci igényekre épülő széles választékával, alacsony áraival és áruházainak elérhetőségével valósított meg. A 2005-2006-os gazdasági évet is dinamikusan indította az OBI. Ünnepélyes keretek között május 11-én tették le a várhatóan ősszel nyíló nagykanizsai áruház alapkövét, amely a vállalat első nyugat-dunántúli egysége lesz. A nagykanizsai mellett egy budapesti és egy soproni áruház megnyitását, és több már meglévő áruházának modernizálását tervezi a vállalat. Az áruházlánc nagyra törő terveit szolgálja az az újonnan bevezetett jövőkép program is, amelynek célja az OBI szervezetének és vállalati jövőképének tudatos felépítése és folyamatos gondozása. A jövőkép-alkotási folyamatot az OBI a Concordia Szervezet- és Vezetésfejlesztési Kft. együttműködésében indította el, és a vállalati menedzsmenttől kiindulva az áruházlánc valamennyi munkatársát bevonja abba. Az OBI Magyarország sajtókommunikációs feladatait ügynökségünk látja el.
|
|