2005.02.16.
|
A hatékony belső kommunikáció |
|
|
"Hatékony belső kommunikáció nélkül nincs sikeres külső kommunikáció"-ez volt a kulcsüzenete annak a február 14-i előadásnak és work shopnak, melyet Sarlós Gábor tartott az IIR Hungary által a belső kommunikációról szervezett konferencián.
|
|
A munkájukkal magas fokon azonosulni képes munkatársak a szervezet szóvivőivé válnak. Sajnos ez ellenkező esetben is igaz, a belső problémákat érzékelő, a nehéz helyzetben lévő cégeknél dolgozó munkatársak-különösen a belső tájékoztatás hiányosságai esetén-könnyen válnak a rossz hírek elsődleges forrásává. Ráadásul a negatív hír legalább 5-ször annyi emberhez jut el. A résztvevők véleménye megoszlott arról, vajon a cég HR vezetője vagy kommunikációs vezetője felelős a hatékony belső kommunikációért. Konklúzióként a résztvevők végül leszűrték: a cég első emberének, a középvezetőknek, a HR és a PR vezetőnek, sőt minden egyes munkatársnak kiemelt szerepe van a kommunikációs folyamat menedzselésében. A belső kommunikáció akkor is működik, ha nincs összefogva, csak éppen akkor a tudatos, sokirányú információ áramlás helyett a folyosói pletykák válnak az elsődleges információ forrásává.
|
|
|
forrás: Pepper | szerző:
Pepper |
|