2004.12.17.
|
A PeppeR 21 segíti az EVM Rt. új stratégiájának sajtókommunikációját |
|
|
2004. november 16-án a PeppeR 21 által szervezett sajtótájékoztató keretében mutatkozott be a rangos márkáiról-Caola, WU2, Bip, Komfort-ismert EVM Rt. új vezetése, s a vállalat életében új fejezetet jelentő megújult üzleti stratégiája. Az új stratégia alapja a folyamatos fejlesztés, a versenyképes kereskedelmi és kereskedői rendszer létrehozása, a termékek megfelelő pozícionálása, újrapozícionálása, a következetes márkaépítés, és nem utolsó sorban, a költséghatékonyság.
|
|
Az EVM Rt. az új termékek fejlesztésénél kiemelt figyelmet fordít a környezetvédelmi előírásokra. A cég, a hazai vállalatoknál szinte egyedülálló módon, innovatív és költséghatékony működését környezettudatos vállalatirányítással támogatja. A vállalatnál az elmúlt három év környezetvédelmi beruházásai és intézkedései néhány tízmilliós beruházási költség mellett ugyanilyen nagyságú éves megtakarításokat is eredményeztek. Intézkedései révén az EVM Rt. szakmai körökben is elismerést aratott, így például a KÖVET (Környezettudatos Vállalatirányítási Egyesület) 2003-as konferenciáján meghívott előadóként szerepelt, s tanulmánya bekerült az Ablakon bedobott pénz című kiadványba is. A vállalat emellett érzékenyen reagál a vásárlói igényekre is. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a bőrgyógyászatilag ellenőrzött új Caola Hypoallergén termékcsalád 2004-es piacra dobása, mellyel az allergiás és érzékeny bőrű vevők régóta meglévő igényeit elégíti ki az EVM Rt. A termékek rendelkeznek az Asztmás és Allergiás Betegek Országos Szövetségének (ABOSZ) ajánlásával is, amely a csomagoláson is megjelenik az egyedi "ABOSZ ajánlásával" pecséten. Ügynökségünk feladata, hogy az EVM Rt. megújulását, újjászületett és újonnan kifejlesztett termékeit megismerje a média, s ezáltal a nagyközönség is.
|
|
|
forrás: Pepper | szerző:
Pepper |
|