2004.11.15.
|
Társadalmi szerepvállalás a médiában |
|
|
A közelmúltban több kutatás is igyekezett fényt deríteni a magyarországi adományozási kedvre, kultúrára, szokásokra.
|
|
Egyes felmérések szerint a társadalmi szerepvállalás nagyságrendje tavaly elérte a 31,6 milliárd forintot. Annak ellenére, hogy a nagyvállalatok ilyen jelentős összegeket fordítanak adományozásra, ezirányú tevékenységük nem minden esetben kap "méltó" visszhangot a médiában. Vajon mi az oka annak, hogy a vállalatok úgy érzik, süket fülekre találnak a szerkesztőségeknél társadalmi szerepvállalásukról tájékoztató információjukkal? Erre igyekezett választ találni az a háromirányú kutatás, melyet most fejezett be a PeppeR 21 PR Ügynökség. (A kutatási eredmények összefoglalója letölthető az Ügynökség honlapjáról: www.pepperpr.hu)
|
|
|
forrás: Pepper | szerző:
Pepper |
|