2004.10.09.
|
A sikeres pénzgyűjtő kampányok titka |
|
|
Október 8-9-én került sor a Parlamentben arra a konferenciára, amely "Civilek a kommunikációs pályán" címmel nyújtott a civil szervezeteknek betekintést a kommunikációs szakmák világába
|
|
A második napi szekció ülések keretében Sarlós Gábor a PR "Oscar-díjas" "Apró az aprókért" program példáján mutatta be, mi egy sikeres civil pénzgyűjtő kampány titka. Az előadás 5 fő pontban összegezte a tanulságokat. Mindenekelőtt kell egy ÖTLET! Olyan, amely újszerűségével, egyediségével, a korábban megszokott elemek újszerű kombinálásával kitűnik a több száz vagy ezer kezdeményezés közül. Lényeges feltétele a sikernek a PARTNERSÉG. Azok a kezdeményezések sikeresek, amelyek nem csak az egyik szereplőnek kínálnak előnyöket, hanem mindenkinek. A program egyaránt elő kell hogy segítse a támogató, a támogatott és minden jelentős résztvevő céljainak megvalósulását. A legjobb IDŐZÍTÉS megtalálása szintén fontos. Figyelembe kell venni, hogy mihez kapcsolható időben a program, például a tél beköszöntéhez, az iskolakezdéshez vagy éppen az allergia betegségek megjelenéséhez. Végül pedig a pontosan rögzített CÉLOK komolyságot adnak. Partnereket, résztvevőket megnyerni, a programot menetközben és a végén mérni sokkal könnyebb, ha pontosan rögzített céljaink vannak és ezeket a magunk számára is írásban rögzítjük.
|
|
|
forrás: PeppeR | szerző:
PeppeR |
|