kutatás szakmai bemutatása |
2004 | piackutatás
| Millward Brown |
A Millward Brown piackutató vállalat ügynökségünk szervezésében az A38-as állóhajón mutatta be a sajtó és a szakmai közönség részére az "Európai fiatalok a márkák világában" című kutatását. A kvalitatív felmérés Európa 10 országában, köztük Magyarországon vizsgálta meg a 18 és 25 év közötti fiatalok életszemléletét. Ügynökségünk a rendezvény tervezése során a média, illetve a szakma részére 2, egymáshoz kapcsolódó, de időben mégis elkülönülő eseményt alakított ki. A rendezvény helyszínválasztása, látvány- és tartalmi elemei a megbízó szakmai felkészültségét, a kutatás és a téma innovatív, fiatalos jellegét sugározták. Az előadásokat a Millward Brown szakemberei és külső szakértők tartották. A program felépítése, az előadások tagolása és egymásra épülése, illetve az átadott szakmai anyagok lehetővé tették, hogy mindenki a saját igényeinek, érdeklődésének megfelelő információban mélyülhessen el. A jelentős részvétel komoly médiavisszhangot, illetve új és megerősített szakmai üzleti kapcsolatokat eredményezett.
|
|