PeppeR 21 PR Ügynökség
H-2092 Budakeszi, József Attila utca 137. | tel: (+36 23) 454-360 fax: (+36 23) 454-360
e-mail: info@peppepr.hu"...blog: PeppeR:sauce

híreink sajtószoba magunkról
<<ENGLISH
nyomtatás elküldés
keresés:

PeppeR blog

Pepper:Sauce
 
online PR szótár
szakirodalom
 
 
<< vissza
<< vissza a listához
"A látható különbség" kampány
1997 | telekommunikáció | Nokia
A Nokia finnországi mintára kezdeményezte egy átfogó országos baleset-megelőzési kampány elindítását. A kampány célja az volt, hogy a baleseteknek különösen kitett első osztályosok körében felhívja a figyelmet a gyalogos közlekedés veszélyeire és ezen belül a láthatóság fontosságára. A kampány keretében az Oktatási Minisztériummal és az Országos Balesetmegelőzési Bizottsággal közösen egy oktatási csomag került kialakításra, amelyet eljuttattunk az ország minden általános iskolájába. Több mint 110000 első osztályos gyerek kapott mobiltelefon alakú, táskára vagy kabátra csatolható fényvisszaverő prizmát és részt vehetett egy ehhez kapcsolódó országos rajzversenyen. Minden egyes iskola kazettán megkapta azt a zenés klipet is, amelyet a Nokia készíttetett és ahol a kisiskolások kedvencei, például Geszti Péter és a PaDöDő magyarázta el a kicsiknek, mire kell vigyázni az utcán.
<< vissza a listához
min. képernyőfelbontás: 800x600 pixel    •    webdesign © epiteszforum.hu 2004