"YOUTH - Kulcs a fiatalokhoz" Magazin |
2004 | piackutatás
| Millward Brown |
A Millward Brown piackutató vállalat "Európai fiatalok a márkák világában" című kutatásának bemutatásához ügynökségünk javaslatára született meg a "YOUTH - Kulcs a fiatalokhoz" című magazin. A magazin arculata, a fiatalos témának megfelelően, a népszerű ifjúsági magazinok megjelenési stílusába illeszkedett. Két, egymáshoz kapcsolódó program célozta az újságírók tájékoztatását, illetve a marketing vezetők megnyerését. Az újságírók a magazin külső borítóját rendezvény meghívóként kapták meg, annak kiemelésével, hogy a belső oldalak a sajtótájékoztatón válnak hozzáférhetővé. A belső oldalakat tematizáltan alakítottuk ki, általános, életmód, technológia és reklámpszichológiai oldalakra tagolva a magazint. A teljes YOUTH magazint a szakmai rendezvényen a meghívott marketing szakemberek is kézhez kapták. A kiadvány sikere nyomán ügynökségünk megbízást kapott a magazin "európai" változatának elkészítésére, amely így már a Millward Brown teljes európai irodahálózatához és ügyfélköréhez eljutott.
|
|