markáns jelenlét a telekommunikációs médiában |
1997 - 1999 | telekommunikáció
| Nokia |
Ügynökségünk folyamatos, élő kapcsolatot alakított ki és tartott fent a telekommunikáció témáival foglalkozó, aziránt érdeklődő újságírókkal. Célunk az volt, hogy a Nokia és termékei innovatív, dinamikus, izgalmas módon kerüljenek bemutatásra. Ezt szolgálták többek között a nemzetközi és a hazai sajtóinformációk, az interjú lehetőségek, a tesztprogram működtetése, a különböző szakmai programok. Legyen az termékbemutató, referenciaüzlet megnyitása, mobiltelefon gyár alapkőletétele, Tetra rendszer próbaüzeme, vagy kiállítási megjelenés, az újságírók minden alkalommal kiemelten számíthattak a Nokia és ügynökségünk figyelmére. Munkánk értékelésének alapját a sajtófigyelés, elemzés, valamint az újságírói visszajelzések adták.
|
|