a Ciba és a Sandoz egyesülésének kommunikációja |
1997 | gyógyszeripar
| Novartis |
A Ciba és a Sandoz egyesülése és ezzel a Novartis létrehozása mind a belső, mind pedig a külső kommunikáció számára komoly kihívást jelentett. Két, a piacon több mint 100 éve bevezetett, jó nevű cég egyesüléséről volt szó és minden, a kommunikációban résztvevő szereplő számára elsődleges feladat volt a szinergiák kihasználása, ugyanakkor a veszélyek, a veszteségek minimalizálása. Ügynökségünk gondozta a munkatársak részére 2 hetente készülő, az egyesülés folyamataival, híreivel foglalkozó "Merger Newsletter"-t és szervezésünkben került sor a cég születése alkalmából a Pesti Vigadóban az ügyfelek és a munkatársak részére rendezett 700 fős partyra, a "Színek fesztiváljára". Nem utolsósorban a belső kommunikációt, az új céghez fűződő lojalitás kialakítását, megerősítését szolgálta az intenzív médiakommunikációs tevékenység, valamint az egészségügyi és a mezőgazdasági szakmédiában futott arculati kampány.
|
|