"Apró az aprókért" kampány |
2001 - 2002 | non-profit szféra
| UNICEF |
2001. szeptemberében merült fel annak ötlete, hogy karitatív programot lehetne indítani a Magyarországon felhalmozódott és az euró bevezetésével értéktelenné váló aprópénzek összegyűjtésével az UNCEF javára. Kezdeményezésünknek az "Apró az aprókért" nevet adtuk. A Magyar Nemzeti Bank és a Bankszövetség közreműködésével, az ország 13 nagy kereskedelmi bankja, valamint a Magyar Postát megnyerésével mintegy 570 bankfiókban és postahivatalban kerültek gyűjtőedények felállításra. A program 2001. november 15-i ünnepélyes indítása és 2002. március 15-i lezárása között több mint 150 cikk, illetve TV- és rádióműsor – köztük minden vezető hír- és reggeli műsor - foglalkozott a programmal, további 15 média pedig ingyen reklámfelületet, illetve reklámidőt biztosított, honlapját több tízezren keresték fel. A kampány eredményeként rekordösszeget, több mint 70 millió forint értékű aprópénzt gyűjtöttünk az UNICEF javára, ráadásul úgy, hogy nemcsak ügynökségünk, hanem a program minden résztvevője és támogatója ellenszolgáltatás nélkül végezte munkáját. A kampány elnyerte a Nemzetközi PR Szövetség "Oscar-díjának" tekintett IPRA Golden World Awardot és a PR Ügynökségek Szakmai Kollégiuma Süveg-díját.
|
|