Korszerűsítéssel és terjeszkedéssel ünnepel az OBI |
2004.05.26. |
kereskedelem/OBI |
forrás: PeppeR |
|
|
Új áruházak nyitásával és a régiek korszerűsítésével ünnepel a 10 éve Magyarországon lévő OBI. Az áruházlánc az áprilisban zárult gazdasági évben 10,5 millió látogatót fogadott és 34,3 milliárd forintos bevételt könyvelhet el. A most induló gazdasági évben három új áruházat nyitnak: Dunaújvárosban, Szolnokon és a budapesti Savoya Parkban. Emellett a modernizációs és korszerűsítési céloknak megfelelően teljesen új épületbe helyezik át a tatabányait, és felújítják az újpesti áruházat is. A beruházásoknak köszönhetően egyharmadával, 120.000 m2-re nő az áruházlánc összesített eladótere.
|
|
|
Az OBI tíz éve, 1994-ben nyitotta meg első magyarországi áruházát Budapesten. Az azóta eltelt időben ezt további 13 követte, így jelenleg öt budapesti és kilenc vidéki áruházban, 89.000 m2 eladótéren, 1200 munkatárssal várják a látogatókat. Az OBI Magyarország az áprilisban zárt gazdasági évben mind vásárlószám, mind forgalom tekintetében sikeres évet tudhat maga mögött. Áruházaikban 10,5 millió látogató fordult meg, összesen 34,3 milliárd forintos forgalmat generálva. A most kezdődő gazdasági évben ezt újabb áruházak nyitásával és a régiek korszerűsítésével tovább fogják növelni - derült ki a vállalat ma tartott sajtótájékoztatóján. "Célunk a piacvezető szerepünk megerősítése, amit elkövetkező beruházásainkkal meg is fogunk valósítani." - foglalta össze a vállalat törekvéseit Reiter László, az OBI Magyarország country managere. Az új gazdasági év igazi áruháznyitó szezon lesz az OBI életében. Teljesen új épületbe átköltözve, megújított választékkal várja látogatóit a tatabányai áruház. Még ősszel befejeződik az újpesti áruház felújítása, amelynek eladótere korszerűsödik, és így megfelel majd a legmagasabb minőségi elvárásoknak is. Ezen túlmenően - szintén ősszel - kerül sor a vállalat vidéki pozícióit erősítő, Dunaújvárosban és Szolnokon épülő áruházainak átadására. A 2004-es évre az albertfalvai Savoya Park beruházás teszi fel a koronát. A várhatóan év végére felépülő bevásárlóközpontban az ország egyik legnagyobb és legmodernebb barkácsáruházát nyitja meg az OBI. A beruházásoknak köszönhetően az áruházlánc összesített eladótere egyharmadával, 120.000 m2-re nő. "Arra törekszünk, hogy a vásárlók otthonteremtéshez kapcsolódó igényeit első számú áruházként elégítsük ki. Ezt szolgálja termékválasztékunk, a minőséghez kapcsolódó árak és az az áruházi környezet, ahol a vásárlás egyben élményt is jelent. A változó fogyasztói igények megkövetelik a lehető legmagasabb színvonalú kiszolgálást." - indokolta a nagyszabású terveket az OBI vezetője. A fogyasztói igények kiszolgálása elsőrendű cél, hiszen a kereskedelem az utóbbi időben jelentős mértékben átalakult. A fogyasztók nemcsak hozzászoktak, hanem igénylik is azt, hogy ha vásárolni mennek, egy helyen, kulturált körülmények között mindent megkapjanak, és közben élvezzék is a vásárlást. Az OBI újonnan bevezetett szlogenje, a "Lakásból otthont" is azt a célt szolgálja, hogy a vásárlókban tudatosodjon, az OBI nemcsak barkácsötleteket nyújt, hanem komplett otthonteremtési tanácsokat is ahhoz, hogy a lelkes "kezdőktől" a szakemberekig áruházaikban mindenki megtalálja az elképzeléseihez megfelelő termékeket és szolgáltatásokat. Ahogy a termékválasztékban már évek óta megszokott, az OBI 10 éves magyarországi fennállásának megünneplésében is központi szerepet kap a család és a környezettudatos gondolkodás. A május 27-től június 15-ig tartó ünnepi időszakban minden 1000 forintnyi vásárlásból 10 forintot játszóterek környezetbarát és korszerű módon történő felújítására szánnak. A milliós nagyságrendet elérő akció keretében, a helyi önkormányzatokkal együttműködve Budapesten öt, vidéken pedig kilenc új, korszerű és biztonságos játszótér várja ősztől a gyerekeket
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|