Vöslauer: nő a fogyasztás és nő az ismertség |
2003.10.20. |
élelmiszeripar/Vöslauer |
forrás: PeppeR |
|
|
Az idei nyári kánikulának köszönhetően tovább nőtt az ásványvízfogyasztás Magyarországon. A Magyar Ásványvízszövetség és Terméktanács előzetes számításai alapján idén az egy főre eső fogyasztás 60 literre nő. Bár ez még mindig elmarad a szomszédos Ausztria 85-90 literes fejenkénti fogyasztásától, a szakemberek a "hátrány" mielőbbi kiegyenlítését jósolják.
|
|
|
"Abszolút sikerként értékeljük a tavasz óta a magyar piacon is jelen lévő Vöslauer első nyári szezonját" - tájékoztatott Thomas Freund, az anyavállalat magyarországi képviseletét ellátó Vöslauer Ásványvíz Kft. ügyvezető igazgatója. "Az osztrák piacvezető termékei minden magyarországi hipermarketlánc polcain megtalálhatók és sikerült a benzinkúthálózatokban is elhelyezni a termékeinket. A nyári időszakot folyamatos eladásösztönző akciók kísérték, amelyekkel sikerült megismertetni és megszerettetni a fogyasztókkal a termékünket!" Fókuszban az innováció és egészség A kiegyensúlyozott ásványianyag-tartalmú Vöslauer ásványvizek Magyarországon szénsavas és szénsavmentes változatban, 0,5 és 1,5 literes PET-palackokban kerülnek a boltokba. A speciális, 0,75 literes kiszerelésű szénsavmentes változat egyedi sportpalackos kiszerelésben kapható. A tartalom mellett a Vöslauer innovatív gyártás- és csomagolástechnikai megoldásaival is kiemelkedik versenytársai közül. A vállalat szakemberei minden termék csomagolásánál a fogyasztók igényeinek felmérésére és azok teljes körű kielégítésére helyezik a hangsúlyt. Ezért került a hatoscsomagos 1,5 literes Vöslauerre az új és kényelmesen kezelhető fogantyú is. Ez az átlagosnál szélesebb, habosított anyagból készül. Tulajdonságai lényegesen kényelmesebbé teszik a szállítást, és megakadályozzák azt, hogy a fogantyú belevágjon a tenyérbe. Eddig szinte minden üdítőital-gyártónak gondot okozott a könnyen nyitható zárókupak elkészítése. A Vöslauer által kifejlesztett világújdonság a palackok könnyen elforgatható zárókupakja. Ennek a speciális kupaknak a segítségével - a széles barázdáknak és a különleges formának köszönhetően - a Vöslauer palackok lényegesen kisebb erőfeszítéssel is kinyithatók. A Vöslauer nagy hangsúlyt fektet a sportolók igényeire. Ebből a célból fejlesztette ki a 0,75 literes sportpalackot. Ez azért egyedi, mert szénsavmentes ásványvizet tartalmaz és sportolás közben is kényelmesen használható sportkupakkal van felszerelve. Optimális mennyisége révén pontosan elég az egyórányi sporttevékenység során fellépő vízveszteség pótlására. A víz az alapelemünk - csakúgy, mint Risztov Évának A Vöslauer elkötelezett híve az egészséges életmódnak. Ezért nem meglepő, hogy termékeinek népszerűsítésér is ismert arcokat nyert meg. Franziska Van Almsick után egy feltörekvő és az egyik legnagyobb tehetségnek tartott magyar úszónőt, Risztov Évát nyerte meg. Éva már júliusban bizonyított, hiszen a Barcelonában megrendezett úszó világbajnokságon három ezüstérmet nyert. Az úszóklasszis a rövid nyári pihenő után támogatóinak segítségével már megkezdte a felkészülést a december 11-14. közötti, Dublinban zajló rövidpályás Európa-bajnokságra. A Vöslauer hivatalos ásványvíz-szállítóként idén a 14. Bécs-Budapest Szupermarathon futóversenyt is támogatja. A nemzetközi verseny október 19-én Bécsből indul, a célszalagot pedig október 23-án, Budapesten, a Hősök terén szakítja át a győztes. A szoros osztrák-magyar kapcsolatok ápolásán az ásványvízgyártó arra is szeretné felhívni a figyelmet, hogy az egyedülállóan hosszú, 352 kilométeres versenyen a minőségi és mennyiségi folyadékpótlás kiemelt szerepet játszik. Pezsdítő sikerek Ausztriában Az üzleti sikerek a Vöslauer minden innovációs erőfeszítését igazolták. A Vöslauer Mineralwasser AG augusztusban abszolút rekordot ünnepelt Ausztriában. A vállalat fennállása során először egy hónapon belül több mint 30 millió liter ásványvizet szállított ki a boltokba. Ez a tavalyi év augusztusában produkált 21 millió literes eladáshoz képest csaknem 45%-os növekedést jelent. A piacvezető Vöslauer piaci részesedését 2003 első félévében 38,6%-ra növelte Ausztriában, amely az előző év hasonló időszakához viszonyítva 15%-os növekedést jelent. Hírek, képek, információ - a Vöslauer magyarul A Vöslauer október közepén elindította magyar nyelvű honlapját. A Vöslauer palackok hullámdíszítéséhez hasonlóan a honlap is a víz hullámzását imitálja. A látványos oldalakon az érdeklődők olvashatnak a vállalat termékeiről, a megfelelő folyadékpótlás fontosságáról és megismerhetik a Vöslauer vállalat történetét is. A legfrissebb sajtóközlemények letölthető formában az újságírók munkáját segítik. A honlap elérhető a www.voeslauer.com/magyar címen. "Reméljük, hogy az új honlap is hozzájárul a Vöslauer magyarországi ismertségének növeléséhez. Bízunk a további növekedésben és abban, hogy a jövő évben termékeink az ország minden pontján, mindenki számára ismertek és elérhetők lesznek" - adott hangot bizakodásának Thomas Freund ügyvezető igazgató.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|