PeppeR 21 PR Ügynökség
H-2092 Budakeszi, József Attila utca 137. | tel: (+36 23) 454-360 fax: (+36 23) 454-360
e-mail: info@peppepr.hu"...blog: PeppeR:sauce

híreink sajtószoba magunkról
<<ENGLISH
nyomtatás elküldés
keresés:

PeppeR blog

Pepper:Sauce
 
online PR szótár
szakirodalom
 
 
<< vissza
<< vissza a listához
A Vöslauer Rt. 2003. féléves mérlege
2003.07.02. élelmiszeripar/Vöslauer forrás: PeppeR
A Vöslauer Ásványvíz Rt. abszolút rekordot ünnepel júniusban: "A cég történetében először szállítottunk ki egy hónap alatt 25 millió liternél többet" - mondta Alfred Hudler, a Vöslauer igazgatótanácsának elnöke. "Ez az előző hónaphoz képest 20%-os növekedést jelent."
  A Vöslauer 2003 első félévében összesen (a Vöslauer Balance termékkel együtt) 25,5 millió Eurós előzetes ásványvízforgalmat ért el. Ez az előző év azonos időszakához képest 10%-ot jelent, amikoris a forgalom 23,1 millió volt. 2003 első félévében a vállalat tehát kumuláltan 110 millió liter Vöslauer Természetes Ásványvizet és Vöslauer Balance-t értékesített. A Vöslauer a wellness.szektorban is örvendetes mérlegösszeget könyvelhetett el: a "Vöslauer Balance" a jelek szerint abszolút illeszkedik a trendhez, így 2002. első félévével szemben 30%-os többletet ért el. A Balance a természetes ásványvíz kombinációja magas értékű természetes aromákkal, illetve gyógynövény-, virág- és gyümölcskivonattal - wellness-ital lévén természetesen - tartósítószerek nélkül. A teljes Vöslauer Rt. (beleértve az Almdudler, Pepsi és Seven up licencmárkákat is) 2003 első félévében 11 százalékkal, 35,3 millió Euróra növelte, szemben 2002. első félévének 31,8 millió Eurójával. Nr. 1 Ausztriában Ahogy azt a piaci részesedés is mutatja, Ausztria legkedveltebb ásványvize folyamatosan építi vezető pozícióját, és jelenleg 38,3%-os forgalom szerinti, míg 31,9%-os mennyiség szerinti piaci részesedésnél tart (forrás: Nielsen). A "mentes"-szegmensen belül a Vöslauer továbbra is egyedüli csúcstartó: itt a piaci részesedés 85,7%-nál. Az ügyfelek fejében innovatív A Vöslauer sikertörténetének kulcsa – amit az elmúlt év folyamatosan növekvő, forgalom szerinti piaci részesedése, az 1998-as, 23,1%-ról (mennyiség szerint: 19,8%) a 2002-es 37,7%-ra (mennyiség szerint: 31,7%) - a konzekvens ügyfélközpontúság eredménye. Az aktuális, 38,8%-os eredmény (mennyiség 31,9%) önmagában rekordértékű. "Innovatív vállalatként a Vöslauer ismeri az osztrákok kívánságait és komolyan veszi szükségleteiket", mondta Hudler. "Ennek eredményeként folyamatosan olyan innovációkat tudunk felmutatni, amelyek a fogyasztók számára valós előnyökkel járnak, és a mindennapi életet érzékelhetően megkönnyítik." Idén tavasszal a Vöslauer egyszerre több újítást is forgalomba helyezett, hogy az osztrákokat hatékonyan támogathassa a bevásárlás során: Mindenekelőtt az új, 1 literes, visszaváltható PET-palackot - ami valamennyi Vöslauer-termékhez hasonlóan, halvány kék kiviteléről ismerhető fel, és a szintén új, kilences rekesz segítségével különösen könnyen szállítható. A közkedvelt 1,5 literes palack már az új hatos csomagban, a forradalmi Vöslauer-komfort-hordófüllel kapható. További világújdonság a Vöslauer által kifejlesztett könnyű csavaros kupak. A látható minőség A minőség Ausztria első számú ásványvize számára a legmagasabb prioritással bír. A Vöslauer Természetes Ásványvíz 600 m mélyről jön, közvetlenül a világoskék, hullámos kivitelű, átlátszó palackba, és a legmagasabb minőségi és higiénés szabványoknak is megfelel. "A kérdés folyamatosan felmerül: 'Szüksége van-e az ásványvíznek fényvédelemre?'. Piacvezetőként különösen érdekünkben áll, hogy ebben a kérdésben a fogyasztóknál tiszta képet teremtsünk, és ezért megbízást adtunk ki egy tudományos kutatásra", hangsúlyozza Hudler. Az egyértelmű eredmény: a természetes ásványvíznek semmiféle, sötétre színezett palackozás által nyújtott fényvédelemre nincs szüksége. "Az ásványvizet a fény, illetve az UV-sugárzás nem befolyásolja, mivel a természetes ásványvíz, és így a Vöslauer is kizárólag szervetlen anyagokat tartalmaz, mint például káliumot, nátriumot, magnéziumot, kalciumot, kloridot, szulfátot és széndioxidot. A fényvédő csomagolás sem a minőséget nem javítja, sem az eltarthatóságot nem hosszabbítja meg" - hangzik Dr. Manfred Tacker, egyetemi docens, a köztiszteletben álló Bécsi Csomagolási Intézet munkatársának ítélete. Az átlátszó, világoskék hullámos palack - a Vöslauer természetességének és tisztaságának megtestesítése - a Vöslauer természetes Ásványvíz számára a legtökéletesebb védelmet kínálja, és emellett divatos is. Sikeres piaci bevezetés Magyarországon Tavasz óta a Vöslauer dinamikus prémium-márkája új impulzusokról gondoskodik az erősen növekvő magyar ásványvízpiacon. Az innovatív termékkoncepció magas elfogadottságra talált. Ezt az értékesítési helyzet örvendetes állapota is tükrözi: A Vöslauer Magyarországon az Interfructnál, az Auchannál, a Temponál, az Intersparnál, a Kaiser's-nél, a Molnál, a Jetnél, az OMV-nél, a Tesconál, a Proveránál (Cora, Match, Smatch) kapható. Franziska van Almsick segítségével a bevezetési kampány a vízi világ egy nemzetközi szereplőjét hívta segítségül. Berlin: sikerek a "Balance"-szal A német piac szintén pozitívan fejlődik: A "Balance" wellness-ital Berlinben a near-water-területen jelenleg forgalom szerint 7%-os, mennyiség szerint 5,4%-os piaci részesedést ér el. Berlin vonzáskörzetében a Vöslauer 0,2%-on áll. A piaci bevezetés után egy évvel ezt a tényt jelentős sikerként értékeljük - különösen annak az előre nem látható szituációnak tükrében, miszerint a nem visszaváltható csomagolásra termékdíjat szabtak ki. A német kereskedelemmel jelenleg folynak a tárgyalások, hogy a kihívást jelentő helyzetre optimális megoldást találhassunk. Vendéglátóipar: A 'Víz az étkezéshez' sikere A kereskedelemhez hasonlóan, a vendéglátóiparban is sikerrel fejlődik a Vöslauer. 2003 júniusában ezen a téren is rekordbevételt könyvelhettünk el, 21,4%-kal többet 2002. júniusához képest. Az első félévben a Vöslauer a vendéglátóiparban az előző évhez képest 8,5%-kal nőtt. Ebben az évben is folytatjuk a "Víz az étkezéshez" kezdeményezést a honi vendéglátóiparban, melynek célja, hogy az ásványvizet minden rendelés magától értetődő részévé váljon. Az elegáns Vöslauer asztali kiegészítők, mint például az új, exkluzív palackhűtő, a vendégeket emlékeztetik az ásványvízrendelésre.
 
<< vissza a listához
min. képernyőfelbontás: 800x600 pixel    •    webdesign © epiteszforum.hu 2004