Júniusban a tudás Budapestre költözik |
2003.02.25. |
oktatás/Insead |
forrás: PeppeR |
|
|
Első alkalommal tart szemináriumot Közép-Európában a világ egyik legnagyobb és legelismertebb üzletemberképző elitiskolája, az INSEAD. A június 2-6-ig Budapesten sorra kerülő "Business-to-Business" (B2B) marketing szeminárium a szakterület nemzetközileg legkorszerűbb módszereire építve oktatja majd Magyarország és a régió szakembereit.
|
|
|
A világ legelismertebb nemzetközi üzletemberképző iskolái között számon tartott INSEAD első alkalommal tart kurzust a régióban. A franciaországi Fontainebleauban az 1950-es években indított, majd Szingapúrban 2000-ben ázsiai központot létrehozott INSEAD jelentős lépést tesz az európai uniós csatlakozás közeledtével felértékelődő közép-európai régió felé, amikor június elején Budapesten tartja az üzletemberek továbbképzését szolgáló egyik szemináriumát. Az iskola hírnevét intellektuális újításai, illetve a multikultúrába vetett gyakorlati hite alapozta meg, így a mostani kurzus is a vezetők fejlődését, jól informált, globálisan hozzáértő és hatékony döntéshozóvá válását segíti elő. A Business-to-Business Marketing a termékek, illetve szolgáltatások egyes cégek közötti - tehát nem a fogyasztónak szóló - marketingjét, az ún. vállalatközi marketing területét fedi le. Az elmúlt években a fokozódó versenyhelyzet, a költségérzékenység növekedése, az egyre összetettebb döntési folyamatok, a termékek és szolgáltatások bonyolultságának növekedése miatt a vállalatközi marketing fontossága folyamatosan felértékelődött. A szeminárium ahhoz nyújt korszerű tudást, hogy a régió cégeinek termék-, marketing- és cégvezetői ebben a kiélezett helyzetben legyenek képesek helytállni. Az 1 hetes szeminárium módszerét az INDUSTRAT szimulációs környezet biztosítja. A piacot modellező programot 9 évvel ezelőtt alakította ki az INSEAD 2 professzora, és a program azóta világszerte a B2B programok egyik kiemelkedő eleme lett. A résztvevők olyan, egymással versengő, vezetői csapatokat alkotnak, amelyeknek stratégiai marketingdöntéseket kell hozniuk, így egyszerre érvényesülnek a döntéshozatali képesség, a koncentrálás, a csapatmunka és a piac figyelés napi szinten is alapvető követelményei. A szimulációt esettanulmányok elemzése és előadások egészítik ki. Az INSEAD olyan tapasztalt felsővezetőknek kínálja angol nyelvű, budapesti programját, akik meglevő marketinges vezetői ismereteiket és készségeiket kívánják bővíteni. A szeminárium vezetője Sárváry Miklós professzor, az INSEAD (korábban a Harvard és Stanford Business School-ok) egyetemi oktatója. A szeminárium megvalósításában jelentős szerepe van a CUSTWELL Vezetői Szaktanácsadó cégnek, amely az INSEAD programjának Budapestre hozatalában működik közre. A Franciaországban kifejlesztett, Nyugat-Európában, Amerikában és Ázsiában már nagy sikerrel alkalmazott B2B marketing stratégia program Magyarországra hozatala újabb eleme lehet Magyarországnak, mint a közép-kelet-európai régió egyik tudáscentrumának a formálásában.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|