A Kőbánya - Kispest metró végállomásánál nyíló OBI áruház építkezési, illetve berendezési munkái nemrég fejeződtek be. Az építkezés eredményeként egy kétszintes, 14.000 négyzetméteres, korszerű otthonfejlesztési áruház látja majd el a környéken élő dél-pesti, valamint a távolabbról érkező vásárlók igényeit. Az OBI, amely az áruházak számát, az eladóterek összesített nagyságát és a forgalmat tekintve egyaránt piacvezető Magyarországon, komoly reményeket fűz az OBI KÖKI Terminál áruház megnyitásához.
"Optimisták vagyunk legújabb áruházunk fogadtatását illetően" - mondta Christoph Wackerbauer, az OBI Hungary Retail Kft. ügyvezető igazgatója. "Azokra az emberekre építünk, akik szeretik otthonukat fejleszteni, akik törődnek az otthonuk körüli tennivalókkal, a kert ápolásával vagy éppen keresik a fűtésszámlák csökkentésének módját. Tudjuk, hogy sokaknak nagyon is szűkösre szabott az anyagi mozgástere. A most nyílt áruház mindenkinek megoldást kínál, mégpedig úgy, hogy az igényeknek és a pénztárcának megfelelőn sokféle lehetőség közül lehessen választani. Mi a vásárlási döntést igyekszünk megkönnyíteni. Ezt szolgálja a 4 fő árucsoport köré kialakított, jól áttekinthető elrendezés, a látványos termékbemutatók, a pontos és részletes információkat tartalmazó tájékoztatók és a mintegy 110 fős, gyakorlott munkatársi gárda. Állíthatom, az új áruház mindenben megfelel annak, amit a vásárlók a piacvezetőtől termékválasztékban, szolgáltatások gazdagságában és kiszolgálásban várnak a vásárlók." - mondta Christoph Wackerbauer.
Az OBI termékei hagyományosan négy területet ölelnek fel: a lakáskultúrát, a műszaki cikkeket, az építkezéshez-felújításhoz kapcsolódó termékeket, valamint a kerti cikkeket. Az új OBI áruházban mind az építkező, lakásfelújító, otthonaikat és kertjüket fejlesztő és szépítő látogatók, mind pedig az ezzel foglalkozó szakemberek megtalálják majd az elképzeléseikhez illő termékeket és szolgáltatásokat. Az új áruház több mint negyvenezer árucikket, állandó bemutatókat (többek között barkács- és kertigép, konyha- és fürdőszoba bemutató), továbbá számtalan vevőbarát szolgáltatást (a teljesség igénye nélkül: bankkártyás fizetés, áruvásárlási hitel, házhoz szállítás megszervezése, utánfutó kölcsönzés, méretre vágás, festékkeverés) kínál. (További részletek a háttéranyagban).
"Már az első pillanatban bizonyítani akarjuk, miért érdemes minket választani. Az elmúlt 17 évben már sokan megkedvelték az OBI-t és mi arra építünk, amivel már eddig is piacvezetők lettünk: széles választék, könnyű vásárlás, versenyképes árak. Kollégáimmal együtt ehhez a szakértelmet, a vevőbarát kiszolgálást, a remek megközelíthetőséget tudjuk hozzátenni. A vásárlók bizalma fejeződik ki abban, ha tőlünk kérnek tanácsot arról, hogy milyen színű tapétát válasszanak, melyik fúró a legjobb a könyvespolc felszereléséhez, hogyan kell a szobanövényt ápolni vagy mivel díszítsék fel az ünnepi asztalt. Hosszú távon akarjuk a vásárlóink bizalmát elnyerni, ezért ígérhetem, hogy nemcsak a nyitás ünnepnapjain, hanem utána is, minden egyes hétköznap és hétvégén bátran fordulhatnak hozzánk.” – mondta Rétegi Ildikó, az OBI KÖKI Terminál áruház vezetője.
OBI International Európa egyik vezető áruházláncaként az OBI az otthonfejlesztési és kertészeti termékek széles választékát kínálja. Jelenleg a közép-kelet-európai régió 13 országában (beleértve Németországot is) több mint 570 áruházat működtet, melyek közül 340 van Németországban. 2010-ben a csoport 6,4 milliárd euró forgalmat bonyolított, a munkában 40 600 OBI alkalmazott működött közre. Az 1970-ben, Hamburgban megnyitott első, 870 négyzetméteres áruház óta a jellemző “naracssárga dobozos” áruházak átlagos mérete a 10.000 négyzetmétert is meghaladja. Az OBI termékválasztéka négy fő területet ölel fel: a lakáskultúrát, a műszaki árukat, az építkezéshez-felújításhoz kapcsolódó termékeket, valamint a kerti cikkeket.
Az OBI Magyarorságon Az OBI 1994-ben nyitotta meg első magyarországi áruházát Budapesten. Piaci versenytársai közül a legtöbb helyen, már hat budapesti és tizenkilenc vidéki áruházban, 181.000 m2 eladótéren, 1630 munkatárssal várja a látogatókat. Az áruházlánc az elmúlt évben 16 millió látogatót fogadott, akik közül 8,3 millióan vásárlóvá is váltak. 2004 decemberében a magyarországi OBI áruházlánc a piaci szereplők közül elsőként kapott Superbrands díjat, majd 2008-ban és 2010-ben újból elnyerte a díjat, szintén 2010-ben pedig elnyerte a CSR Best Practice elismerést. Mindezekkel az OBI megerősítette helyét a legismertebb és legelismertebb magyarországi márkák és a felelősen működő magyarországi vállalkozások sorában.
|