Az OBI március 18-án nyított, 24. magyarországi áruházának építési munkálatai tavaly novemberben kezdődtek Keszthelyen, a Tapolcai út mentén kialakított Alphapark bevásárlóközpont részeként. Az építkezés eredményeként egy 4.000 négyzetméteres belső eladótérrel és 1.800 négyzetméteres kertészettel rendelkező, a kiegészítő területekkel együtt mintegy 7.000 négyzetméteres korszerű otthonfejlesztési áruház települ Keszthelyre. A piacvezető magyarországi otthonfejlesztési lánc komoly reményeket fűz a keszthelyi áruház megnyitásához.
"Mi magunk is izgalommal készültünk az áruháznyitásra" – mondta Christoph Wackerbauer, az OBI Hungary Retail Kft. ügyvezető igazgatója. "Most először mutatjuk meg a nagyközönségnek újonnan kialakított termék-kihelyezési koncepciónkat. Az újfajta kihelyezésnek köszönhetően még több fajta terméket tudunk a korábbinál is áttekinthetőbb módon bemutatni. Ezzel pedig minden látogató saját maga is meggyőződhet arról, hogy az otthonfejlesztés és szépítés piacvezetőhöz méltó termékválasztékát kínáljuk. Az igényeknek megfelelő termék megtalálását, kiválasztását, megvásárlását és hazaszállítását a kiemelkedő választék mellett termékbemutatók, szolgáltatások és felkészült munkatársaink teszik még könnyebbé. Kutatásainkból tudjuk, hogy sokan várják az OBI megérkezését, hiszen Veszprémből, Nagykanizsáról, Siófokról vagy éppen Pestről már ismerik áruválasztékunkat, a vevőorientált kiszolgálást és versenyképes árainkat. A megújult koncepció is azt erősíti, hogy az otthonfejlesztés terén az OBI a vásárlók elsőszámú partnere. A koncepció sikere esetén pedig ugyanezt jó eséllyel vezetjük majd be más áruházainknál is." – mondta Christoph Wackerbauer.
Az OBI termékei hagyományosan négy területet ölelnek fel: a lakáskultúrát, a műszaki cikkeket, az építkezéshez-felújításhoz kapcsolódó termékeket, valamint a kerti cikkeket. Az új OBI áruházban mind az építkező, lakásfelújító, otthonaikat és kertjüket fejlesztő és szépítő látogatók, mind pedig az ezzel foglalkozó szakemberek megtalálják majd az elképzeléseikhez illő termékeket és szolgáltatásokat. Az új áruház több tízezer áruféleséget, állandó bemutatókat (többek között barkács- és kertigép, valamint fürdőszoba bemutató), továbbá számtalan vevőbarát szolgáltatást (a teljesség igénye nélkül: bankkártyás fizetés, áruvásárlási hitel, házhoz szállítás megszervezése, utánfutó kölcsönzés, méretre vágás, festékkeverés, függönyvarrás) kínál.
"Bízunk abban, hogy itt is sikeresek lesznek azok a kereskedelmi, árképzési és kommunikációs módszereink, amelyek révén piacvezető pozíciónkat kivívtuk. Meggyőződésünk, hogy a legújabb áruház megnyitásával nagyon sok hűséges új vásárlót nyerünk meg magunknak. Keszthelyen és környékén nagyon sokan tervezik otthonuk felújítását, lakásuk átalakítását, vagy éppen kertjük, szőlőjük szépítését. A tavasz érkezése pedig különösen aktuálissá teszi a hétvégi telkek és a nyaralók megújítását. Arra törekszünk, hogy a »Lakásból otthont« szlogen jegyében mindannyiuk igényeit, Keszthely első számú áruházaként tudjuk majd kielégíteni. Függetlenül attól, hogy ki milyen pénztárcával érkezik, fontos, hogy az eligazodást és a vásárlói döntést egyértelmű, jól áttekinthető árkommunikáció, és főleg a piacvezetőhöz méltó vonzóan alacsony árak segítik. Akinek pedig tanácsra van szüksége, bátran fordulhat 70 fős munkatársi gárdánk bármely tagjához vagy az általuk javasolt mesteremberekhez." – mondta Kádár Gábor, a keszthelyi OBI áruház vezetője.
Az OBI 1994-ben nyitotta meg első magyarországi áruházát Budapesten. Piaci versenytársai közül a legtöbb helyen, már hat budapesti és tizennyolc vidéki áruházban, 173.000 m2 eladótéren, 1800 munkatárssal várja a látogatókat. Az áruházlánc az elmúlt évben 16 millió látogatót fogadott, akik közül 8,3 millióan vásárlóvá is váltak. 2004 decemberében a magyarországi OBI áruházlánc a piaci szereplők közül elsőként kapott Superbrands díjat, majd 2008-ban újból elnyerte a díjat. Mindezzel az OBI megerősítette helyét a legismertebb és legelismertebb magyarországi márkák sorában.
|