A Matáv Rt. új cégneve Magyar Telekom Rt. lett, a cégcsoport egyes üzletágai pedig felvették a nemzetközi T-márkákat: T-Com (korábban Matáv Vezetékes Szolgáltatások Üzletág), T-Online (korábban Axelero), T-Mobile, T-Systems (korábban Matáv Üzleti Szolgáltatások Üzletág), illetve T-Kábel (korábban MatávkábelTV). A lakosság több területen is érzékeli majd a márkaváltás előnyeit, melynek központjában a termékfejlesztés és az ügyfélkiszolgálás áll.
A Magyar Telekom látványos és egyedi eszközökkel kommunikálja a márkaváltást. Május 3-án vette kezdetét az a marketingkommunikációs kampány, mellyel a Magyar Telekom nevet és az új márkákat ismertetik meg a lakossággal. A kampány egyik "legkedvesebb" elemeként május 6-án országszerte 15 városban magenta színű (a magenta szín a T-márkák meghatározó arculati jegye), márkázott cserepes virággal ajándékozta meg a Magyar Telekom a járókelőket és az autósokat. A virág-ajándékozás helyszínei: Budapest, Debrecen, Eger, Győr, Kaposvár, Kecskemét, Miskolc, Nyíregyháza, Pécs, Székesfehérvár, Szekszárd, Szolnok, Szombathely, Tatabánya, Zalaegerszeg.
|