PeppeR 21 PR Ügynökség
H-2092 Budakeszi, József Attila utca 137. | tel: (+36 23) 454-360 fax: (+36 23) 454-360
e-mail: info@peppepr.hu"...blog: PeppeR:sauce

híreink sajtószoba magunkról
<<ENGLISH
nyomtatás elküldés
keresés:

PeppeR blog

Pepper:Sauce
 
online PR szótár
szakirodalom
 
 
<< vissza
2009.03.04. 6 országban koordináltuk egy regionális kutatás bemutatását
  "Kit érdekelnek az ügyfelek?" címmel budapesti sajtóreggelin mutatta be ügynökségünk azt az átfogó regionális kutatást, melyet a TARGET Személyzeti Tanácsadó Csoport és a Henley Business School végzett. A régió országaiban dolgozó 1200 külföldi menedzser megkérdezésével végzett kutatás megállapításai sok szempontból kritikus képet tárnak a régió vezetői, így a magyarok elé is. A vélemények tükrében elsősorban az ügyfélorientált hozzáállás hiánya, valamint a szakszerűtlen vállalatvezetés jelenti Közép-Kelet-Európában a vállalkozások legnagyobb problémáit. Ugyanakkor a helyi vezetők ambiciózusak és keményen dolgoznak, az üzleti környezet dinamikus és a női vezetők jobban teljesítenek, mint a férfiak.
2009.02.27. Minden idők legsikeresebb OBI Hódóra programja
  Nagy sikerrel zárult az OBI Hungary és a WWF Magyarország idei hódóra sorozata. A január 14-től február 27-ig tartó országos programon 16 város 18 OBI áruházában több mint 2000 általános iskolás diák ismerkedett meg Európa legnagyobb rágcsálójának életével. Az idei programsorozat sikerét az is jelzi, hogy már most jelentkeztek iskolák egy hasonló jellegű környezetismereti órán történő jövő évi részvételre.
2008.12.17. Két új áruházat avatott az OBI az év végén
  Megerősítette magyarországi piacvezető szerepét az OBI. November 6-án Szegeden nyitotta meg második áruházát a városban, majd pedig karácsony előtt, majd december 18-án adták át az OBI kecskeméti áruházát. Így - az év elején átadott soproni áruházzal együtt - idén három új egységgel bővült az otthonfejlesztési lánc.
2008.12.17. Folytatódnak a hódismereti órák
  16 városban folytatódnak 2009. januárjában az OBI és a WWF hagyományos hódismereti órái. Az OBI áruházakban január közepétől 6 héten át naponta mintegy 120, így évente pedig 2500 kisdiák ismerkedhet meg Európa legnagyobb rágcsálójának életével és lehet aktív részese egy sikeres környezetvédelmi programnak.
2008.11.28. Átalakítja disztribúciós rendszerét a Cadbury Magyarországon
  A Cadbury, a világ egyik vezető édesipari cége bejelentette, hogy megváltoztatja Magyarországon alkalmazott disztribúciós modelljét. A javaslat szerint az új kereskedelmi rendszer keretében 2009. február 1-től egyetlen disztribútor lesz felelős a Cadbury termékeinek magyarországi forgalmazásáért.
2008.11.27. PeppeR a digitális PR világában
  A PeppeR 21 PR ügynökség, valamint a 27&More Worldwide volt az egyik támogatója a Kreatív magazin november végén megrendezett szakmai konferenciájának. A konferencián előadóként részt vett Ruud Bijl, az ügynökséglánc elnöke. Előadásában a digitális PR társadalmi vonatkozásiról beszélt és azt nyomatékosította, hogy az új eszközök csak akkor érik el céljukat, ha az emberi kommunikációt támogatják.
2008.11.18. Új szoftvergazdálkodási eszköz a BSA-tól
  A Business Software Alliance (BSA) november közepén a szoftvereszköz gazdálkodás (SAM - Software Asset Management) egy új, világszínvonalú módszerét jelentette be. A SAM üzleti gyakorlatnak az a célja, hogy az adott szervezeten belül biztosítsa, hogy minden szoftver nyomon követhető legyen, valamint elősegítse a szoftverek révén elérhető termelékenységnövekedést.
2008.11.11. A válság hatásait kutatja a Scale
  November elején sajtóreggeli keretében ismertették a Scale Consulting vezetői megállapításaikat arról, hogyan alakítja át a jelenlegi válság a magyarországi pénzügyi szektort, milyen hatással lesz a krízis a bankok stratégiájára és mindez mit jelent a fogyasztó számára.
 
<< előzők következők >>
 
min. képernyőfelbontás: 800x600 pixel    •    webdesign © epiteszforum.hu 2004