|
A Magyar-Amerikai Vállalkozási Alap (HAEF) bejelentette a Magyar-Amerikai Vállalkozási Ösztöndíj Alap (Hungarian-American Enterprise Scholarship Fund, HAESF) létrehozását, amelynek célja, hogy két program keretében támogassa magyar szakemberek Egyesült Államokbeli tanulását és szakmai fejlődését.
|
|
Immáron hagyománnyá vált szokásunkat frissítjük fel ebben az évben is - így az ünnepek után nem sokkal - és hirdetjük ki 2003 "LegKarácsonyosabb Képeslap" címét, melynek győztese egy üveg bort kap ajándékba Ügynökségünktől.
|
|
"Szereted a kihívást? Változatosságra vágysz? Szeretnél egy fiatal, dinamikus csapat tagja lenni?" - hangzik el a kérdés a Flextronics új reklámfilmjében, mely elsősorban a 18-35 éves fiataloknak szól. |
|
Az amerikai Kennedy Information felmérést végzett, mely átfogó képet ad vezető HR tanácsadó cégekről az ügyfeleik költése, preferenciája és tapasztalatai alapján; ezzel egyidőben a Hewitt Magyarországon végzett hasonló témájú felmérést. |
|
Szeptemberben és októberben több tízezer hívás érkezett a 1788-as Matáv Adományvonalra az UNICEF tetanusz-kampánya számára. Ez azt jelenti, hogy a magyar adományozók hívásonként 100 forinttal, vagyis összesen 6 217 100 forinttal segítették az UNICEF Védőoltás Programját, melynek keretében világszerte mintegy 240 millió fiatal nő részesülhet tetanusz elleni védőoltásban.
|
|
Idén a Magyarországon immáron 10 éve jelenlévő Flextronics nyerte el az Üzleti Etikai Díjat, a multinacionális vállalatok kategóriájában. A díj átadására 2003. november 12-én, az E-Magyarország, e-kormányzat Konferencia keretében kerül sor, s László Ervin professzor, a Budapesti Klub alapítója adja át az arra érdemes vállalatoknak. A Budapest Klub által alapított és a Piac és Profit üzleti magazin által működtetett Üzleti Etikai Díjat negyedszer osztják ki a hazai gazdasági élet kimagaslóan tisztességes üzleti magatartást tanúsító vállalatainak.
|
|
November 25-e Alexandriai Szent Katalin napja. Kevesen tudják, hogy Szent Katalint nem csupán a kórházak, a betegek és az elesettek, hanem az ágybavizeléstől szenvedők védelmezőjeként is tisztelik.
|
|
Abszolút sikerként értékeli első magyarországi nyári szezonját a Vöslauer. Az osztrák piacvezető ásványvíz - amelynek kommunikációs teendőit a PeppeR intézi - továbbra is arra törekszik, hogy a három legnagyobb importmárka közé kerüljön.
|