PeppeR 21 PR Ügynökség
H-2092 Budakeszi, József Attila utca 137. | tel: (+36 23) 454-360 fax: (+36 23) 454-360
e-mail: info@peppepr.hu"...blog: PeppeR:sauce

híreink sajtószoba magunkról
<<ENGLISH
nyomtatás elküldés
keresés:

PeppeR blog

Pepper:Sauce
 
online PR szótár
szakirodalom
 
 
<< vissza
2004.06.10. Európai siker a Millward Brown YOUTH magazinja
  A Millward Brown április 28-án tartotta "Európai fiatalok a márkák világában" című rendezvényét, amely a piackutató vállalat 18 és 25 év közötti európai fiatalokat felmérő legújabb kvalitatív kutatását mutatta be. A cég a PeppeR 21 ügynökséget bízta meg a sajtótájékoztatót és szakmai rendezvényt is felölelő egynapos esemény megszervezésével.
2004.06.10. "A Matáv hozzáad" program újabb állomása
  "A Matáv hozzáad" program támogatásával újabb egészségügyi intézmény gazdagodott korszerű és nélkülözhetetlen életmentő készülékkel. Ezúttal a Baranya Megyei Kórház kardiológiai, sebészeti és belgyógyászati osztálya jutott kétmillió forintos támogatáshoz a Matáv társadalmi szerepvállalás programjának keretében.
2004.06.10. Az éjszakai ágybavizelés ne legyen akadálya a nyaralásnak
  Az éjszakai ágybavizelés (enuresis nocturna) sok kisgyereknek keseríti meg a nyári szünidőt: szégyenletesnek képzelt betegségük miatt nem mernek táborozni, nyaralni, utazni; kénytelenek a szünidőt otthon tölteni. A Száraz Éjszakák, Derűs Nappalok Alapítvány (www.szarazejszakak.hu) célja felhívni a szülők figyelmét: ne halogassák a kezelést, ne várjanak arra, hogy gyermekük kinövi a betegséget.
2004.06.09. A PeppeR segíti a Roland Berger kommunikációját
  Júniustól a PeppeR-t kérte fel a Roland Berger stratégiai tanácsadó vállalat PR tanácsadójának.
2004.05.28. Millward Brown - Európai fiatalok a márkák világában
  A Millward Brown piackutató vállalat április 28-án az A38-as állóhajón mutatta be a sajtó és a szakmai közönség részére "Európai fiatalok a márkák világában" című kutatását. A kvalitatív felmérés Európa 10 országában, köztük Magyarországon vizsgálta meg a 18 és 25 év közötti fiatalok életszemléletét.
2004.05.25. Új stratégiát valósít meg Magyarországon a Flextronics
  Új stratégiát valósít meg a Flextronics a most elkezdődött pénzügyi évben, melynek tartalmi vonatkozását Peter Baumgartner, a Flextronics Európai Ügyvezető Igazgatója és Devecz Miklós, Ipari Park Fejlesztési Igazgató osztotta meg az újságírókkal a 2004. május 25-én tartott sajtóebéden.
2004.05.10. "A Matáv hozzáad" - újabb egészségügyi támogatás
  Bár az időben felismert betegség gyógyítható, Magyarországon évente mintegy hatszáz nő hal meg méhnyakrákban. "A Matáv hozzáad" társadalmi szerepvállalási program két és fél millió forintos támogatásával a Schöpf-Mérei Ágost Kórház egy, a kóros elváltozásokat nagy találati biztonsággal kimutató video kolposzkóphoz jut hozzá.
2004.05.10. Program a tiszta Magyarországért
  Nagy sikerrel zárult a Magyar Turizmus Rt. és a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium "Tiszta Magyarországért" akciója.
 
<< előzők következők >>
 
min. képernyőfelbontás: 800x600 pixel    •    webdesign © epiteszforum.hu 2004