|
A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága "Társadalmi felelősségvállalás" kategóriában a Matávnak ítélte az első díjat.
|
|
2004. november 16-án a PeppeR 21 által szervezett sajtótájékoztató keretében mutatkozott be a rangos márkáiról-Caola, WU2, Bip, Komfort-ismert EVM Rt. új vezetése, s a vállalat életében új fejezetet jelentő megújult üzleti stratégiája. Az új stratégia alapja a folyamatos fejlesztés, a versenyképes kereskedelmi és kereskedői rendszer létrehozása, a termékek megfelelő pozícionálása, újrapozícionálása, a következetes márkaépítés, és nem utolsó sorban, a költséghatékonyság.
|
|
2004 második felében zajlottak az új egészségügyi ügyfél, a Synosens piacra lépésének előkészületei.
|
|
2004. december 3-án új győri gyárának avatása alkalmából tartotta sajtótájékoztatóját az Európában piacvezető, csomagolási megoldásokat kínáló SCA Packaging.
|
|
"A Matáv hozzáad" program-melynek kommunikációját az év elejétől a PeppeR végzi-2 millió forintos támogatásban részesítette a Szívhang Gyermekalapítványt.
|
|
Október 28-án a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem állásbörzéjével zárult le az őszi állásbörzék időszaka. |
|
A rendszeres Pepper Morzsa olvasók bizonyára tudják, hogy az UNICEF és a PeppeR közötti együttműködés a nagy sikerű Apró az Aprókért kampánnyal kezdődött. |
|
A szelektív hulladékgyűjtési rendszer jobb kihasználása, a begyűjtés koordinálása érdekében új összefogást hoztak létre a hazai piacon jelen lévő italoskarton-gyártók. A három legnagyobb italoskarton gyártó, a Tetra Pak Hungária Rt., a SIG Combibloc Kft. és az Elopak magyarországi képviselete megalapította az Italoskarton Környezetvédelmi Szolgáltató Egyesülést.
|