PeppeR 21 PR Ügynökség
H-2092 Budakeszi, József Attila utca 137. | tel: (+36 23) 454-360 fax: (+36 23) 454-360
e-mail: info@peppepr.hu"...blog: PeppeR:sauce

híreink sajtószoba magunkról
<<ENGLISH
nyomtatás elküldés
keresés:

PeppeR blog

Pepper:Sauce
 
online PR szótár
szakirodalom
 
 
<< vissza
2013.11.11. Tudomány ide vagy oda
  Tiszteletreméltó kísérletet tesz Prof David MacKay, amikor az egymással gyökeresen ellentétesen érvelő energia forgatókönyvek vitájának feloldására egy új nyelvet állít csatasorba (http://www.withouthotair.com/). A cambridge-i egyetem fizika tanára megelégelte a fenntarthatók és az atomosok, a szenesek és a földgázosok öröknek tűnő vitáját, és inkább egy olyan rendszert dolgozott ki, ahol minden mindennel összemérhetővé válik. A közös nyelv pedig - nem meglepő módon - a számok nyelve......
2013.10.21. Elhunyt a krízis kommunikáció atyja
  A new jersey-i Westfieldben ma temették el Lawrence Fostert. A Johnson & Johnson egykori PR igazgatója a kommunikációs szakma halhatatlanja lett. Nincs olyan kríziskommunikációs tankönyv, amely ne említené a szakma kiindulópontjaként a híres / hírhedt Tylenol esetet. Mint ismert, 1982 őszén 7 ember halt meg, azt követően, hogy a cég legismertebb fájdalomcsillapítóját, a - mint kiderült méreggel szennyezett - Tylenolt használta. A pillanatok alatt elterjedő pánik kezelése a cég semmit sem rejtett véka alá. A vállalat vezetői kiálltak a média elé, az első pillanattól fogva vállalták a közszereplést, belátva, hogy a közérdek és a köz biztonsága mindenekelőtt való.......
2013.10.02. Juszt is megeszed
  Alig 3 hónap és az iskolások búcsút mondhatnak a régi menzai kedvenceknek. Január 1. után elvétve bukkan majd fel a krumplis tészta, a paprikás krumpli, vagy a túrós csusza, lesz ellenben sokkal több főzelék, teljes kiőrlésű kenyér, hal és tej. Mindez a kormány elszántságát tükrözi, hogy tegyen a fiatalkori elhízás ellen és elősegítse az egészséges táplálkozás elterjedését. A szándék önmagában dicséretes, hiszen a gyerekkorban kialakuló minták a gyerekek egész életét meghatározzák. Mégis, ha a gyerekek csak a tányérjukon veszik észre a változást vagy esetleg a kifüggesztett étlapon silabizálják majd az energia, zsír és cukortartalmat, ezt önmagában aligha fogják kitörő örömmel üdvözölni......
2013.09.09. Kockázatok versenye
  Nem lehet könnyű NOB tagnak lenni. Az olimpiai játékok helyszínének kiválasztása soha sem igazságos, hiszen bármelyik pályázó mellett és ellen számtalan érv sorakoztatható fel. Bárhányan is pályáznak, a nyertes határtalan örömmel fogadja a bejelentést, míg a többiek, ezúttal Madrid és Isztambul, leírhatatlanul csalódott. Miközben számos legenda kering arról, miért is jó NOB tagnak lenni, egy ilyen döntésért mégsem irigylek senkit. Ha mégis ott ülnék, én biztos, hogy a kockázatokat mérlegelném.......
2013.08.02. Jót s jól mondani
  Legyen szó akár gazdasági akár politikai TV-műsorokról, gyakran figyelem a stúdióbeszélgetések résztvevőit. A legjobb riportok, amelyekből sajnálatosan kevés, sőt egyre kevesebb van, egy-egy vívó csörtére hasonlítanak, ahol a vívók között a gyorsaság, a reagálókészség, a védekezés és támadás képessége dönt. Sok minden a másodperc töredéke alatt zajlódik le. Alapvetően két interjú alany típust látok......
2013.07.05. Kobrák és pitonok
  "Na de hova álljanak a belgák?" dilemmával szembesülnek azok, akik a mai kríziseket igyekeznek elemezni. A klasszikus krízis kommunikációs felosztás szerint két fajta válságot ismerünk. A "kobra" típusú válságokba a váratlanul, szinte semmiből előbukkanó negatív események tartoznak, míg a "pitonokat" a lassan formálódó, fokozatosan felépülő és fojtogatóvá váló krízisek jelentik. Könnyű belátni, hogy egy földrengés, egy vulkánkitörés vagy a csernobili baleset inkább a hirtelen kirobbanó kobrák, míg a devizahitel válság vagy a 4-es metró ügye és ezek kezelése inkább a fojtogató pitonok világába tartozna. A váratlanul kirobbanó nehéz helyzeteket csak akkor lehet jól kezelni, ha léteznek előre elkészített vészforgatókönyvek, megvan a begyakorolt szereposztás és mindenki tudja, mi a teendője. Ellenkező esetben csak a rögtönzés marad, ami - legalábbis rövidtávon - összehasonlíthatatlanul kevésbé eredményes.....
2013.05.14. Miért ne dolgozz velünk?
  Provokatív listát állított össze a minap az egyik vezető amerikai közösségi média blog, a spinsucks. "Hét ok, ami miatt nem állsz készen arra, hogy PR ügynökséggel dolgozzál" címmel csokorba gyűjtötte, hogy hogyan ismerhet magára az a cég, aki bár állítja, mégsem kész arra, hogy a kommunikációs munkát PR ügynökséghez szervezze ki. A lista hasznos, bár sok szempontból kritizálható, sőt akár ki is egészíthető. Bármelyik lehetséges ügyfél ennek a listának a végignézésével ellenőrizheti saját felkészültségét arra, hogy a kommunikációs munkákat kiszervezze. A lista nem ültethető át minden szempontból a magyarországi helyzetre, mégis érdemes belepillantani, hátha segít a kölcsönös félreértések megelőzésében.....
2013.05.03. Az idő megoldja - vagy mégsem?
  Kilencvenes évek elejéről származó szakmai anyagok kerültek a kezembe, közte a nem sokkal korábban alakult Magyar PR Szövetség kezdeményezése a PR szakmai akkreditációs rendszerről. Ennek célja az lett volna, hogy a már akkor is sokszínű PR oktatás berkein túl megteremtse azt az egységes, az egész szakma által elfogadott feltételrendszert, ami alapján valaki valóban joggal viselhetné az akkreditált PR szakértő címet. Ennek hasznait szakmai, anyagi és karrier szempontból egyaránt könnyű belátni. Emlékszem, az akkreditációs törekvéseknek akkor két tényező vetett gátat.....
 
<< előzők következők >>
 
min. képernyőfelbontás: 800x600 pixel    •    webdesign © epiteszforum.hu 2004