|
A PR szakma előtti kihívásokról fejtette ki véleményét Sarlós Gábor a Kreatív című marketingkommunikációs szaklap júniusi számának Műhely rovatában. A szerző szerint a szakma válaszúthoz érkezett: csak úgy bizonyíthatja nagykorúságát, ha képes szembenézni a szakmát az elmúlt években gyengítő és megosztó kihívásokkal. |
|
Az OBI Magyarország június 15-én tartotta a 2004/2005-ös gazdasági évet értékelő sajtótájékoztatóját. Reiter László, az áruházlánc magyarországi vezetője elmondta, hogy az OBI 2004-ben 10,7 millió vásárlót fogadott, akik közül 5,4 millióan vásárlóvá is váltak. |
|
Folyamatosan érkezik haza az a 20 magyar diák és szakember, akik a Magyar-Amerikai Vállalkozási Ösztöndíj Alap által szervezett két különböző program keretében az USA-ban szerezhettek releváns szakmai tapasztalatot. |
|
Május 6-án Magyar Telekomra változott a Matáv neve, az egyes üzletágak pedig felvették a nemzetközi "T" márkákat. A Matáv név- és márkaváltása következtében a Matáv Pontok is új néven (T-Pont), megújult külsővel várják a vásárlókat.
|
|
Az Atradius hitelbiztosító után újabb pénzügyi ügyféllel erősítette partnerei körét a PeppeR. Európa legnagyobb független pénzügyi tanácsadó vállalata, az AWD Holding AG leányvállalata idehaza AWD Magyarország Kft. néven önálló cégként kezdte meg tevékenységét május végén. |
|
2005. május 25-én a Német-Magyar Ipari- és Kereskedelmi Kamara díszvendégeként Magyarországra látogatott a világ egyik legelismertebb stratégiai tanácsadójának tartott Roland Berger úr, a Roland Berger Strategy Consultants cég alapítója, s Felügyelő Bizottságának Elnöke is egyben. |
|
Várhatóan ősszel nyitja meg kapuit a nagykanizsai OBI, amely az áruházlánc 18. egysége lesz. A nagykanizsai beruházás értéke meghaladja az egymilliárd forintot. Az új beruházással kapcsolatos PR feladatokat a PeppeR látja el.
|
|
A Roland Berger legújabb felmérés eredményeit foglalta össze a PeppeR a május elején közreadott sajtóközleményben. A tanulmány a növekedésmenedzsment gyakorlati megvalósítását hasonlította össze európai szinten, 1700, köztük számos magyar nagyvállalat vezetőinek megkérdezésével.
|