|
Új ismertető készítésével bízta meg a Budapesti Amerikai Nemzetközi Iskola (AISB) 2006. elején a PeppeR-t. |
|
A "Száraz Éjszakák, Derűs Nappalok Alapítvány" által szervezett "Rajzold le az álmod" rajzverseny lezárult! Megvan az 50 legügyesebb kis rajzoló is, akiknek november 25-én, pénteken, Szent Katalin, a betegek védőszentjének napján ünnepélyes díjátadót szervezünk. |
|
Nagykanizsa Önkormányzata és az OBI áruházlánc együttműködése keretében új játszóteret adtak át Nagykanizsán. Az OBI termékválasztékához hasonlóan az áruház életében is központi szerepet kap a család és a környezettudatos gondolkodás. Ennek bizonyítéka, hogy az OBI tavalyi karitatív akciójának keretében kilenc vidéki "OBI városban", valamint a főváros öt "OBI kerületében" összesen 14 játszóteret építettek és alakítottak át.
|
|
A PeppeR 21 PR Ügynökség nyerte el a Üzleti Szoftver Szövetség (BSA) magyarországi PR kommunikációs tevékenységének jogát az elkövetkező évre. |
|
Kiemelkedő javulást ért el az idei "Legjobb Munkahely" felmérésben a magyarországi OBI. Az OBI áruházlánc azon kevés cégek közé tartozik, amelyek a munkatársi elégedettség növelésére irányuló tudatos munkával elérték, hogy a vizsgálatban szereplő összes szempont tekintetében fejlődjön az előző évi eredményéhez képest.
|
|
A Millward Brown, a világ egyik vezető piackutató cége, idén is a PeppeR 21 Pr ügynökséget kérte fel legújabb kutatásának szakma rendezvény keretében történő prezentálására. A kutatás témája a 21. századi fiatal gyermekes és gyermek nélküli családok életmódja Európában és Latin-Amerikában Az eseményt ügynökségünk két részre bontva rendezte meg. |
|
Október végén a Csabai Kolbászfesztivállal véget ért az "EU: belül tágasabb" programsorozat, amely 2005 júliusa óta az ország több városába - Bajára, Békéscsabára, Egerbe, Keszthelyre, Nyíregyházára, Pécsre, a Velencei-tó partjára, valamint Budapesten a Sziget Fesztiválra és az OMÉK-ra - is ellátogatott annak érdekében, hogy lehetővé tegye a személyes beszélgetést az uniós tagsággal mindennapi életünkben bekövetkező változásokról. A rendezvények ideje alatt a program szakértői több tízezer látogatónak adtak személyre szabott tanácsokat az EU-tagság nyújtotta lehetőségekkel kapcsolatban.
|
|
A müncheni székhelyű LOGISTIK inside és a bielefeldi központú Emnid piackutató intézet 2002 óta végez felmérést a Németországban működő logisztikai cégek megítéléséről. Az idén már 300 vezető logisztikai szakember megkérdezésével zajló kutatás négy kategóriában versenyeztette a cégeket. Ezek közül a logisztikai tanácsadók között a Roland Berger Stratégiai Tanácsadók lett a kategória legelismertebb cége. |