PeppeR 21 PR Ügynökség
H-2092 Budakeszi, József Attila utca 137. | tel: (+36 23) 454-360 fax: (+36 23) 454-360
e-mail: info@peppepr.hu"...blog: PeppeR:sauce

híreink sajtószoba magunkról
<<ENGLISH
nyomtatás elküldés
keresés:

PeppeR blog

Pepper:Sauce
 
online PR szótár
szakirodalom
 
 
<< vissza
2006.02.02. Új ismertetőt készíttetett az Amerikai Nemzetközi Iskola
  Új ismertető készítésével bízta meg a Budapesti Amerikai Nemzetközi Iskola (AISB) 2006. elején a PeppeR-t.
2005.11.24. Lezárult az álombéli rajzverseny!
  A "Száraz Éjszakák, Derűs Nappalok Alapítvány" által szervezett "Rajzold le az álmod" rajzverseny lezárult! Megvan az 50 legügyesebb kis rajzoló is, akiknek november 25-én, pénteken, Szent Katalin, a betegek védőszentjének napján ünnepélyes díjátadót szervezünk.
2005.11.21. Újabb játszótér-építés az OBI támogatásával
  Nagykanizsa Önkormányzata és az OBI áruházlánc együttműködése keretében új játszóteret adtak át Nagykanizsán. Az OBI termékválasztékához hasonlóan az áruház életében is központi szerepet kap a család és a környezettudatos gondolkodás. Ennek bizonyítéka, hogy az OBI tavalyi karitatív akciójának keretében kilenc vidéki "OBI városban", valamint a főváros öt "OBI kerületében" összesen 14 játszóteret építettek és alakítottak át.
2005.11.16. Ügynökségünk nyerte a BSA tenderét
  A PeppeR 21 PR Ügynökség nyerte el a Üzleti Szoftver Szövetség (BSA) magyarországi PR kommunikációs tevékenységének jogát az elkövetkező évre.
2005.11.11. Kiemelkedő javulást ért el az OBI a "Legjobb Munkahely" felmérésben
  Kiemelkedő javulást ért el az idei "Legjobb Munkahely" felmérésben a magyarországi OBI. Az OBI áruházlánc azon kevés cégek közé tartozik, amelyek a munkatársi elégedettség növelésére irányuló tudatos munkával elérték, hogy a vizsgálatban szereplő összes szempont tekintetében fejlődjön az előző évi eredményéhez képest.
2005.10.28. Fiatal családok a 21. században
  A Millward Brown, a világ egyik vezető piackutató cége, idén is a PeppeR 21 Pr ügynökséget kérte fel legújabb kutatásának szakma rendezvény keretében történő prezentálására. A kutatás témája a 21. századi fiatal gyermekes és gyermek nélküli családok életmódja Európában és Latin-Amerikában Az eseményt ügynökségünk két részre bontva rendezte meg.
2005.10.24. Sikerrel zárult az "EU: belül tágasabb" országos programsorozat
  Október végén a Csabai Kolbászfesztivállal véget ért az "EU: belül tágasabb" programsorozat, amely 2005 júliusa óta az ország több városába - Bajára, Békéscsabára, Egerbe, Keszthelyre, Nyíregyházára, Pécsre, a Velencei-tó partjára, valamint Budapesten a Sziget Fesztiválra és az OMÉK-ra - is ellátogatott annak érdekében, hogy lehetővé tegye a személyes beszélgetést az uniós tagsággal mindennapi életünkben bekövetkező változásokról. A rendezvények ideje alatt a program szakértői több tízezer látogatónak adtak személyre szabott tanácsokat az EU-tagság nyújtotta lehetőségekkel kapcsolatban.
2005.10.19. A Roland Berger lett az év legelismertebb logisztikai tanácsadó cége Németországban
  A müncheni székhelyű LOGISTIK inside és a bielefeldi központú Emnid piackutató intézet 2002 óta végez felmérést a Németországban működő logisztikai cégek megítéléséről. Az idén már 300 vezető logisztikai szakember megkérdezésével zajló kutatás négy kategóriában versenyeztette a cégeket. Ezek közül a logisztikai tanácsadók között a Roland Berger Stratégiai Tanácsadók lett a kategória legelismertebb cége.
 
<< előzők következők >>
 
min. képernyőfelbontás: 800x600 pixel    •    webdesign © epiteszforum.hu 2004