PeppeR 21 PR Ügynökség
H-2092 Budakeszi, József Attila utca 137. | tel: (+36 23) 454-360 fax: (+36 23) 454-360
e-mail: info@peppepr.hu"...blog: PeppeR:sauce

híreink sajtószoba magunkról
<<ENGLISH
nyomtatás elküldés
keresés:

PeppeR blog

Pepper:Sauce
 
online PR szótár
szakirodalom
 
 
<< vissza
<< vissza a listához
2007.12.11. Teszt alatt a bankok
  "A magyar bankvilágban az üzleti siker kulcsa egyre inkább az értékesítés és a magas ügyfél-elégedettség." - ez az egyik legfontosabb következtetése annak a kutatásnak, amelyet a Scale csoporthoz tartozó Scale Research próbavásárlásokon alapuló kutatással mért fel.
 
 
 

Az elmúlt évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy a bankok jelentős lépéseket tettek az ügyfelek megnyeréséért, mégis gyakran követnek el olyan, egyébként elkerülhető hibákat, melyekért akár ügyfelek elvesztésével is fizethetnek. Az egyik érdekes megállapítás szerint az az ügyfél, aki a telefonos tájékozódás során géphang helyett kompetens ügyintézővel kerül kapcsolatba, nagyobb bizalommal, toleránsabban fordul már a bankfiókok ügyintézőjéhez is. A végső döntést nagyban befolyásolja, hogy az ügyfél mennyire tájékozott már az őt érintő kérdésben, mire személyes kontaktusba kerül egy-egy ügyintézővel. A bankok megkeresésének sorrendje is gyakran befolyásolja a bankválasztási folyamatot. Így az a bank, aki erre felkészülve alakítja ki az értékesítési folyamatait, jelentős előnyhöz juthat. Különösen igaz ez annak fényében, hogy míg a 2005-ben végzett megkérdezések alapján a hitel iránt érdeklődők 6-8, vagy esetenként még ennél is több banknál tájékozódtak, addigra ez a szám mára 3-4-re csökkent. Annak a banknak van tehát esélye elnyernie az ügyfél kegyeit, akit az elsők között, de nem feltétlenül elsőnek keres meg az ügyfél.

Ügynökségünk látja el a Scale csoport PR kommunikációs teendőit.

 
  forrás: PeppeR | szerző: PeppeR  
<< vissza a listához
min. képernyőfelbontás: 800x600 pixel    •    webdesign © epiteszforum.hu 2004