PeppeR 21 PR Agency
H-2092 Budakeszi, József Attila utca 137. | phone: (+36 23) 454-360 fax: (+36 23) 454-360
e-mail: info@peppepr.hu"...blog: PeppeR:sauce

actualities press room about us
<<MAGYAR
print send to a friend
search:

PeppeR blog

Pepper:Sauce
 
PR dictionary
bibliography
 
 
<< back
<< back to the list
INSEAD: the number one business school outside of the United States
13-03-2003 education/Insead source: PeppeR
A Financial Times nemrég nyilvánosságra hozott felmérése alapján az INSEAD MBA programja megerősítette helyét a világ vezető posztgraduális oktató intézményei között. A 2002-es évhez viszonyítva nem történt jelentős változás az első 10 helyezett között: az első 5 helyet elfoglaló amerikai intézmények mögött (Wharton, Harvard, Columbia, Stanford és Chicago) a rangos hatodik helyen szerepel az 1950-es években, Franciaországban alapított INSEAD.
  A Financial Times nemrég nyilvánosságra hozott felmérése alapján az INSEAD MBA programja megerősítette helyét a világ vezető posztgraduális oktató intézményei között. A 2002-es évhez viszonyítva nem történt jelentős változás az első 10 helyezett között: az első 5 helyet elfoglaló amerikai intézmények mögött (Wharton, Harvard, Columbia, Stanford és Chicago) a rangos hatodik helyen szerepel az 1950-es években, Franciaországban alapított INSEAD. Így újból az INSEAD lett a legrangosabb posztgraduális oktatóközpont Európában. Az INSEAD ismét megerősítette korábbi pozícióját, hiszen 2002-ben a Business Week rangsorolásában is az első helyet szerezte meg a nem amerikai központú iskolák között és a Financial Times 2003-as felmérése is ugyanezt az eredményt hozta. A Financial Times egyébként 5 éve végzi ezt a felmérést, amelybe több mint 100 iskolát von be napjainkban. A végső eredmény 3 fő szempont alapján alakul ki: így a végzett hallgatók karrier fejlődéseit, kutatási lehetőségeket és az iskola sokrétűségét vizsgálják. A legmeghatározóbb szempont az MBA-t végzett hallgatók karrierjének fejlődése, melynek alapjául a képzés utáni 3 év fizetése szolgál. A korábbi évek tapasztalata alapján elmondható, hogy a képzést követő 3 évben a fizetések átlagosan 145%-os növekedést mutatnak. Az INSEAD - amely az üzleti tudományok kutatóintézete is - hírnevét intellektuális újításai, illetve a multikultúrába vetett gyakorlati hite alapozta meg, mely a vezetők fejlődését, jól informált, globálisan hozzáértő és hatékony döntéshozóvá válását segíti elő. Az oktatóbázis elismertségét támasztja alá, hogy 2000-ben Szingapúrban is létrehoztak egy ázsiai oktatási központot. Az INSEAD nemzetköziségét bizonyítja, hogy mind az oktatók, mind a hallgatók körében egyetlen ország részvételi aránya sem haladja meg a 10%-ot. A nemzetközi nyitottság legújabb példája, hogy első alkalommal válik INSEAD képzés a közép-kelet-európai régióban elérhetővé. A Franciaországban kifejlesztett, Nyugat-Európában, Amerikában és Ázsiában már nagy sikerrel megvalósult B2B marketing stratégia program ezúttal Magyarországon kerül megrendezésre. A június 2-6-ig Budapesten sorra kerülő "Business-to-Business" (B2B) marketing szeminárium a szakterület nemzetközileg legkorszerűbb módszereire építve oktatja majd Magyarország és a régió szakembereit. Ezzel az INSEAD jelentős lépést tesz az európai uniós csatlakozás közeledtével felértékelődő közép-európai régió felé és elősegíti egy regionális tudáscentrum kialakulását a régióban. Az INSEAD többféle képzést, szemináriumot kínál az érdeklődőknek, többek között MBA és PhD programokat, felsővezetői képzéseket és B2B marketing stratégiai szemináriumokat. Az INSEAD és a magyar felsővezetők kapcsolata mégsem új keletű, hiszen az INSEAD különböző képzésein már több mint 60 magyar hallgató vett részt - többek között Straub Elek, a MATÁV elnök-vezérigazgatója; Frischmann Gábor, a Magyar Hírközlési Felügyelet elnöke. A júniusi budapesti INSEAD program résztvevői is arra számíthatnak, hogy még felkészültebben tudnak majd szembenézni a változó piaci környezet kihívásaival.
 
<< back to the list
min. resolution: 800x600 pixel    •    webdesign © epiteszforum.hu 2004