Frissítő piaci bevezetés Magyarországon |
2003.07.09. |
élelmiszeripar/Vöslauer |
forrás: PeppeR |
|
|
A Vöslauer Természetes Ásványvíz tavasz óta felfrissíti Magyarországot. Az osztrák piacvezető cég immár a prémium-ásványvizek magyarországi, erőteljesen növekvő piacának is új impulzust ad innovatív termékeivel. A Vöslauer kommunikációs kampánya során a "jó közérzet" és az "úszás" témájára helyezi a hangsúlyt. Franziska van Almsick révén az osztrák piacvezető cég egy, a vizek világában közismert nemzetközi személyiséget nyert meg. Mostantól a Vöslauer a fiatal magyar úszóreménység, Risztov Éva karrierjét is támogatja és ezzel egy magyar sportolót állít bevezető kampányának élére.
|
|
|
"Középtávú célunk, hogy Magyarországon bekerüljünk az első három import-márka közé" jelentette ki Alfred Hudler, a Vöslauer Mineralwasser AG igazgató-tanácsának elnöke a sajtókonferencia alkalmából. "Szeretnénk az osztrák piacon elért sikersorozatunkat Magyarországon is folytatni, és meg vagyunk győződve arról, hogy prémium-választékunkkal az igényes magyar fogyasztókat is meg tudjuk szólítani." Az első Ausztriában A Vöslauer Mineralwasser AG 2003 júniusában Ausztriában abszolút rekord-eredményt ünnepelt: "A cég történetében először szállítottunk ki egy hónapon belül több mint 25 millió liter Vöslauer ásványvizet", mondta Alfred Hudler. (Összehasonlításképpen a Kristályvízből Magyarország legnagyobb ásványvízgyártója egy teljes év alatt 100 millió litert, míg a második legnagyobb ásványvízgyártó a Theodora Quelle-ből évente 70 millió litert szállít. Forrás: Magyar Ásványvíz Szövetség és Terméktanács) Ez az érték az előző hónaphoz képest 20%-os növekedésnek felel meg. A Vöslauer 2003 első félévében várhatóan 25,5 millió Eurós előzetes ásványvízforgalmat ért el. Ez 2002 azonos időszakának 23,1 millió Eurós forgalmához képest 10 százalékos növekedést jelent. Ahogy azt a piaci részesedés is érzékelteti, Ausztria legkedveltebb ásványvize folyamatosan erősíti piaci pozícióját, így jelenleg 38,3 százalékos érték szerinti, és 31,9 százalékos mennyiség szerinti piaci részesedéssel rendelkezik az alpesi országban. A "szénsavmentes" szegmensben a Vöslauer még mindig magasan vezet: ezen a piacon részesedése 85,7 százalék. A Vöslauer Ausztriában a Természetes Ásványvíz "szénsavas", "enyhe" és "szén-savmentes" változatai mellett "Balance" fantázianevű wellness-italát is kínálja. A Vöslauer Balance, amely "Body", "Rosé" és "Classic" változatban is kapható, természetes ásványvíz és válogatott, magas értékű aromák, gyógynövény-, virág- és gyümölcskivonatok kombinációja. A Vöslauer Balance optimális, kalóriaszegény, tartósítószer-mentes frissítőként megfelel a wellness-generáció igényeinek is. A Vöslauer innovatív termékfejlesztései és a jó közérzet iránti érzékenysé-ge révén jut előre A jó közérzet szellemében a Vöslauer Természetes Ásványvíz a modern fogyasz-tók teljes körű igényeit kielégíti. A cég a kiegyensúlyozott ásványianyag-tartalmú, prémium ásványvizet Magyarországon "szénsavas" és "szénsavmentes" változat-ban, 1,5 literes, 0,75 literes Sport, illetve 0,5 literes PET-palackokban kínálja. A folyamatos innováció a Vöslauer mindennapjaihoz tartozik, az ügyfelek igényei pedig a legmagasabb prioritást élvezik: a közkedvelt 1,5 literes PET-palackos ki-szerelés új csomagolásban, az innovatív Vöslauer- komfortfüllel és a könnyen nyitható kupakkal kapható. Olyan termékfejlesztések ezek, melyekkel a Vöslauer a mindennapi életet kívánja megkönnyíteni. A Vöslauer Magyarországon a hangsúlyt elsősorban a praktikus 0,75 literes sportpalackra helyezi, mely a fogyasztók számára különösen a nyári testmozgás során jelent könnyen kezelhető frissítőt. A Vöslauer ezzel az innovatív fejlesztéssel Magyarországon az áruházláncok kö-zül az Auchanban, az Interfructnál, az Intersparban, a Kaiser's-nél, a Proveránál (Cora, Match, Smatch), a Temponál, a Tescoban, illetve a benzinkúthálózatok közül a Jetnél, a MOL-nál és az OMV-nél van jelen. A Vöslauer úszócsillagokra helyezi a hangsúlyt A magyarországi termékbevezetést erőteljes kommunikációs kampány támogatja. Véleményformáló személyiségként Franziska van Almsick tűnik fel a képernyőn, és köszön vissza a vezető kereskedelmi médiumokból. A Vöslauer legújabb lépé-se a Risztov Évával, Magyarország egyik legnagyobb, a barcelonai világbajnoksá-gon is induló úszóreménységével kötött szerződése. Ezzel a Vöslauer magyaror-szági piacra lépése alkalmával is szeretné közvetíteni az egészséges életmód iránti elkötelezettségét. A sajtótájékoztatót emlékezetessé téve Alfred Hudler, a Vöslauer Mineralwasser AG igazgatótanácsának elnöke, Thomas Freund a Vöslauer Kft. ügyvezető igazgatója, valamint Risztov Éva és edzője, Turi György ünnepélyes keretek között írta alá azt a hosszú távú szponzorációs szerződést, amellyel a Vöslauer az úszónő és edzője felkészülését támogatja. Az egyedülálló tehetségnek tartott fiatal sportolónő jelenleg a július végén kezdő-dő barcelonai világbajnokságra való felkészülés végén tart. Risztov Éva a szponzorációs szerződés aláírása után elmondta, bízik benne, a Vöslauer támogatásával még eddigi sikereit is felülmúló teljesítménnyel és természetesen érmekkel ajándékozhatja meg szurkolóit.
|
|
|
kapcsolódó oldalak: |
letölthető dokumentumok: |
|
|
A Vöslauer története
Tények és adatok
|
|
|
|
|
|
|
|
|