PeppeR 21 PR Ügynökség
H-2092 Budakeszi, József Attila utca 137. | tel: (+36 23) 454-360 fax: (+36 23) 454-360
e-mail: info@peppepr.hu"...blog: PeppeR:sauce

híreink sajtószoba magunkról
<<ENGLISH
nyomtatás elküldés
keresés:

PeppeR blog

Pepper:Sauce
 
online PR szótár
szakirodalom
 
 
<< vissza
<< vissza a listához
Több időt kell a vevőkkel tölteni
2010.02.01. számítástechnika/Zebra Technologies forrás: PeppeR

A vevőkiszolgálás javítását szolgálják a Zebra mobilnyomtatók

"Sokat lehetne javítani Magyarországon a kereskedelmi vevőkiszolgálás színvonalán és sebességén. Ez különösen fontossá válik olyankor, amikor a vásárlók a korábbinál jobban megnézik, hol költik el a pénzüket." – véli Halász Árpád, a Zebra regionális értékesítési vezetője arra a felmérésre reagálva, amely a kereskedőket az elmúlt karácsonyi szezon kapcsán szűkös pénztárcájú vevőkkel riogatta, és ami ráadásul részben be is igazolódott.

 

"A színvonalas vevőkiszolgálásnak számos feltétele van, és ezek közül is különösen fontos, hogy az eladók a lehető legtöbb figyelmet és időt magukra a vevőkre fordítsák. Ezt azonban gyakran akadályozzák a nem megfelelően kiválasztott és alkalmazott technikai eszközök. Olyan megoldásokat érdemes keresni, amelyek révén a kereskedők figyelmüket ténylegesen a vevőkre tudják fordítani, rugalmasan lehet reagálni az igények változására, és mindezt megtérülő beruházások révén lehet elérni." – mondta Halász Árpád.

Jó példa erre a világ egyre több üzletében alkalmazott mobilprinterek rendszere. Ezek a nyomtatók a gyors és hibamentes átárazást, vagy éppen akciózást teszik lehetővé. Kiküszöbölik azokat a problémákat, amelyeket a kézzel történő átárazás okoz, költség és főleg időtakarékosan teszik lehetővé az egységes új címkék nyomtatását.

"Számos sikeres történeten vagyunk túl a világban és itthon is." – mondta Halász Árpád. "A Top Shop, amely Oroszország egyik legnagyobb presztízsű ruhakereskedelmi üzlethálózatát működteti, hét, kiemelt presztízsű divatüzletet tart fent Moszkvában, Szentpéterváron és Krasznodarban. Az üzletek átlagosan 200 ruházati cikket címkéznek át naponta. Korábban egy óráig tartott 100 tétel manuális felcímkézése, a Zebra címkenyomtatóinak bevezetése óta viszont 15 percen belül készülnek el ugyanezzel a feladattal. Ráadásul a nyomtatók használójának nem kell azon gondolkodni, hogy mit és hogyan címkéz, megteszi helyett a gép, így pedig töredékére csökken a hiba lehetősége is."

"De hozhatnám példának a Kanadában több mint 320 egységből álló The Bargain! lánc esetét. Az üzletlánc azt vállalja, hogy a választékában megtalálható, minőségi termékeket az ő egységeiben lehet legolcsóbban megvásárolni. Korábban, az állandó árváltoztatási kényszer miatt az átárazás szinte állandó elfoglaltságot jelentett. Az új árcédulákat előre nyomtatott és az aktuális árcsökkentésnek éppen megfelelő címkék közül válogatták ki az eladók, így a címkéken viszont nem szerepelt a termék neve. Ebből fakadóan rendre születtek félreértések, hibás árazás és a vevők számos alkalommal panaszkodtak. A vállalat ezt érzékelve egy olyan rendszer kialakítása mellett döntött, amely a meglévő eladáshelyi és merchandising számítógépes rendszerhez virtuális módon kapcsolódva, mobilZebra mobilnyomtatókkal tette lehetővé a gyors és pontos nyomtatást és átárazást. A beruházás a cég számára nagyon gyorsan megtérült, hiszen az átárazás fajlagos költsége mintegy 35%-kal csökkent, ráadásul visszaesett a helytelen vagy félreértett árcímkékből fakadó panaszok száma is."

A kereskedelem más területein is megfigyelhető a mobilnyomtatók előretörése. Az értékesítés gyorsaságát és biztonságát növelik azok az igény esetén autósállványokra szerelt mobilnyomtatók, amelyekkel az értékesítők az egyes termékek kiszállításakor már a számlázást is végezni tudják. A korábban a kiszállításból, átvételből, az átvétel visszaigazolásából, majd a számlázásból álló, gyakran napokra, sőt akár hetekre elhúzódó folyamatot az új rendszer töredékére csökkenti. Az árut kiszállító értékesítő a mobilnyomtató segítségével helyben ki tudja állítani a számlát, amelynek átadása így az áru átadásával egyidőben történik meg. Ezt a rendszert választotta például a Cadbury Afrika déli részének jónéhány államában az édesség kiszállításhoz kapcsolódó azonnali számlázásra.

Magyarországon is egyre több cég ismeri fel a mobilnyomtatási lehetőség előnyeit, különösen az abban rejlő idő- és költségmegtakarítási lehetőséget. "Örömmel tölt el bennünk, hogy például Magyarország legnagyobb hipermarket kereskedelmi lánca, a Tesco összes magyarországi üzlete is a mi általunk kínált megoldást használja. A Zebra mobilnyomtatói teszik lehetővé, hogy az áruházak polcaira és a termékekre egyaránt gyorsan és pontosan kerüljenek fel az árakat bemutató címkék. A vevők elégedettségének egyik fontos eleme a valós árinformáció. A gyakran változó árak versenyképes módon történő, pontos feltüntetését ma már nem is lehetne más technológiával megvalósítani." – mondta Halász Árpád.

A Zebra Technologies társaságról
A Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA) innovatív és megbízható on-demand nyomtatási megoldásai a világ 100 országában támogatják a vállalatokat üzletmenetük fejlesztése és a biztonság növelése terén. A Fortune 500 lista vállalatainak több mint 90 százaléka használ Zebra márkájú nyomtatókat. A Zebra vonalkódokat, intelligens címkéket, nyugtákat és kártyákat előállító hőnyomtatói számos alkalmazással együttműködve hozzájárulnak a biztonságos működéshez, növelik a hatékonyságot, emelik a minőséget, csökkentik a költségeket és javítják az ügyfélkiszolgálás színvonalát. A vállalat eddig több mint 5 millió nyomtatót – köztük RFID és vezeték nélküli mobil megoldásokat – értékesített, emellett ZebraDesigner™ címkeformázó szoftverek, ZebraLink™ csatlakozási megoldások, eredeti Zebra™ kellékanyagok, valamint ZebraCare™ szolgáltatások és támogatási konstrukciók forgalmazásával is foglalkozik. A Zebra vonalkód-, kártya- és RFID-termékeiről a http://www.zebra.com webhely szolgál bővebb tájékoztatással.

 




<< vissza a listához
min. képernyőfelbontás: 800x600 pixel    •    webdesign © epiteszforum.hu 2004