PeppeR 21 PR Ügynökség
H-2092 Budakeszi, József Attila utca 137. | tel: (+36 23) 454-360 fax: (+36 23) 454-360
e-mail: info@pepperpr.hu blog:peppersauce.hu

híreink sajtószoba magunkról
<<ENGLISH
nyomtatás elküldés
keresés:

PeppeR blog

Pepper:Sauce
 
online PR szótár
szakirodalom
 
 
<< vissza
<< vissza a listához
Megnyitotta második szegedi áruházát az OBI
2008.11.06. kereskedelem/OBI forrás: PeppeR
November 6-án megnyitotta kapuit Szegeden az OBI 22. magyarországi áruháza, amely révén az OBI tovább erősíti a város és a régió otthonfejlesztési és barkácsközpontjának szerepét. A mintegy 9.000 négyzetméter összesített alapterületű áruház a piacvezető áruházlánchoz méltó választékkal és hosszú távon is alacsony árakkal várja a vásárlókat. A szegedi új OBI áruház több tízezerféle terméket felölelő, a város és a régió igényeinek figyelembevételével véglegesített választékkal, és felkészült, 70 fős munkatársi gárdával várja a vásárlókat.
 

A 22. magyarországi OBI áruház építési munkálatai idén tavasszal kezdődtek Szegeden a Szabadkai út és a Móraváros körút sarkán lévő Napfény Parkban. A Móraváros Kft. beruházásában és a Market Zrt. kivitelezésében megvalósuló építkezés eredményeként egy 5.307 négyzetméteres belső eladótérrel és 2..416 négyzetméteres kertészettel rendelkező, korszerű otthonfejlesztési áruház települ Szegedre. A Szabadkai út 7. szám alatt nyíló szegedi OBI áruház becsült beruházási értéke mintegy 1,5 milliárd forint körül alakul, az induló árukészlet pedig eladási áron számolva 800 millió forintot tesz ki majd ki. Az árbevételét és a magyarországi üzletek számát tekintve egyaránt piacvezető OBI komoly reményeket fűz az újabb szegedi áruház megnyitásához.

"Szeged lakói számára régi ismerős az OBI, hiszen 13 éve vagyunk jelen áruházunkkal a Szatymazi úton. Az áruház forgalma, látogatottsága egyaránt azt igazolja, hogy az itt élők szívesen járnak hozzánk vásárolni. Ugyanakkor felismertük, hogy Szeged megérdemel egy igazi, korszerű OBI áruházat, ahol a teljes termékválasztékot be tudjuk mutatni, a vásárlók pedig élvezhetik mindazokat a kényelmi szolgáltatásokat, amelyet a mai kor kereskedelme kínál. Akik ismernek minket, tudják, hogy széles választékot kínálunk, a piacvezetőhöz méltóan alacsony árakon, az eligazodást és a vásárlást pedig felkészült kollégák segítik. A Szabadkai úti áruházban mindez hatványozottan igaz lesz, hiszen 9.000 négyzetméteren több tízezerféle terméket tudunk bemutatni, termékbemutatók és szolgáltatások teszik még könnyebbé az igényeknek megfelelő termék megtalálását, kiválasztását, megvásárlását és hazaszállítását. Ami viszont nem változik, továbbra is fontosnak tartjuk a környezet megóvására, az ezzel kapcsolatos szemlélet és gyakorlat formálására tett erőfeszítéseinket. Kínálatunkban évek óta megtalálhatóak a mérgező anyagoktól mentes festékek és lakkok, a termékek egy része újrahasznosítható, környezetbarát anyagból készült, a faáruk pedig kizárólag erdőgazdálkodási telepítésből származnak. A környezettudatos nevelést az immár 12. évébe lépett hódprogram szolgálja. A WWF-fel közösen szervezett hódismereti órák keretében legutoljára idén tavasszal az ország 16 OBI áruházában összesen mintegy 2300 általános iskolás diák szerezhetett tudást egy rendhagyó környezetismeret óra keretében egy, a családját és otthonát szerető és ápoló állat életéről. A legközelebbi programsorozat keretében, 2008. elején már a szegedi új OBI áruházban is sor kerül hódórákra." - mondta Reiter László, az OBI Hungary Retail Kft. ügyvezető igazgatója.

Az OBI termékei hagyományosan négy területet ölelnek fel: a lakáskultúrát, a műszaki cikkeket, az építkezéshez-felújításhoz kapcsolódó termékeket, valamint a kerti cikkeket. Az új OBI áruházban mind az építkező, lakásfelújító, otthonaikat és kertjüket szépítő látogatók, mind pedig az ezzel foglalkozó szakemberek megtalálják majd az elképzeléseikhez illő termékeket és szolgáltatásokat. Az új áruház több tízezer áruféleséget, állandó bemutatókat (többek között barkács- és kertigép, valamint fürdőszoba bemutató), továbbá számtalan vevőbarát szolgáltatást (a teljesség igénye nélkül: bankkártyás fizetés, házhoz szállítás, méretre vágás, képkeretezés, festékkeverés, függönyvarrás, áruvásárlási hitel, utánfutó kölcsönzés) kínál (további részletek a háttéranyagban találhatók).

"Bízunk abban, hogy itt is sikeresek lesznek azok a kereskedelmi, árképzési és kommunikációs módszereink, amelyek révén piacvezető pozíciónkat kivívtuk és megtartottuk, és amelyek révén a szegediek megkedveltek minket. Meggyőződésünk, hogy az új áruház megnyitásával még több hűséges vásárlót nyerünk meg magunknak. Piaci elsőségünk egyértelmű nyertese a vásárló, hiszen nálunk szélesebb termékválasztékkal és alacsony árakkal találkozhat, ráadásul minderre egy vonzó, vevőbarát áruházi környezetben kerül sor. Arra törekszünk, hogy a >>Lakásból otthont<< szlogen jegyében most már Szegeden is első számú áruházként elégítsük ki a vásárlók otthonteremtéshez kapcsolódó igényeit. Függetlenül attól, hogy ki milyen pénztárcával érkezik, mindenki számára fontos, hogy az eligazodást és a vásárlói döntést egyértelmű, jól áttekinthető árkommunikáció, és főleg a piacvezetőhöz méltó vonzóan alacsony árak segítik. Akinek pedig tanácsra van szüksége, bátran fordulhat 70 fős munkatársi gárdánk bármely tagjához vagy az általuk javasolt mesteremberekhez." - mondta Borka György, a szegedi OBI áruház vezetője.

Az OBI 1994-ben nyitotta meg első magyarországi áruházát Budapesten, 1995 óta pedig Szegeden is jelen van. Az áruházlánc a 2007-2008-as gazdasági évben is folytatta dinamikus expanziós politikáját. Ennek köszönhetően piaci versenytársai közül a legtöbb helyen, hat budapesti és tizenöt vidéki áruházban, 150.000 m2 eladótéren, 1760 munkatárssal várja a látogatókat. Az áruházlánc árbevétele a 2008. április 30-val zárult gazdasági évben 53,7 milliárd forintot tett ki, 16 millió látogatót fogadott, akik közül 8,3 millióan vásárlóvá is váltak. 2004 decemberében a magyarországi OBI áruházlánc a piaci szereplők közül elsőként kapott Superbrands díjat, majd 2008-ban újból elnyerte a díjat. Mindezzel az OBI megerősítette helyét a legismertebb és legelismertebb magyarországi márkák sorában.

 




<< vissza a listához
min. képernyőfelbontás: 800x600 pixel    •    webdesign © epiteszforum.hu 2004